Is 2 vwo moeilijk

• 25 juli 2015
  • 6 reacties
  • 1450 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallow. Vorig jaar deed ik havo vwo. T jaar vloog voorbij en t ging super. K had alles voldoende en af! K wilde dolgraag naar 2 vwo tot dat k te horen kreeg dat k havo moest doen!? K had alles af alles voldoende dus k vroeg waarom geen vwo aan m'n mentor. ze geloofde dat ik t kon dus mocht ik toch nog vwo doen! Maar is to zoo moeilijk?

6 reacties

Als het echt goed ging hoef je je geen zorgen te maken!
Valt hartstikke mee! Gewoon je best doen, je huiswerk voor de beta-vakken maken (anders sta je voor al die vakken een 3,5, zoals ik afgelopen jaar) voor de talen goed leren dan kom je er wel.
Liefs, Durf
Heey!

Vwo 2 is een stuk makkelijker als je gewoon super goed je best doet en alles bijhoudt! Dan leer je alles veel beter en onthoud je meer voor de volgende jaren! 

Succes!Reageer
Ooh vwo 2 is wel te doen hoor, blijven leren zou ik zeggen. En ik raad je aan wanneer je in de bovenbouw zit om niks van je aantekeningen weg te gooien!! En niet lui doen met een vak want alles borduurt op elkaar voort duss om n voorbeeld te geven, ik heb vorig jaar economie geen reet uitgevreten enn nu zit ik in de 5e en snap k er nog geen moer van 😕.
Ik deed zelf gymnasium 2 en ik vond het erg makkelijk gaan, overgegaan zonder verliespunten 🙂 . Als je mentor vindt dat je het aankan komt het vast wel goed hoor. Maak je geen druk, ik zou het gewoon proberen en anders kun je altijd terugstromen naar havo! Veel succes 
Als je ervoor gaat maakt het vaak niet uit of het moeilijk is dan is het altijd te halen en zeker vanaf een havo/vwo klas. gewoon ervoor gaan!
heel veel succes

Reageer