Skip to main content
Vraag

in mijn broek geplast

• April 15, 2025
  • 7 reacties
  • 399 Bekeken

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb al 3-4 maanden last van in de nacht broekplassen en broek poepen (lees mijn anderen topic). Vandaag zat ik op mijn kamer huiswerk te maken totdat ik opeens iets nats op mijn broek voelde en iets hoorde druppelen. Ik kwam er later pas achter dat ik in mijn broek had geplast. Ik had dit niet door. Nu ben ik bang dat ik ook op school in mijn broek plas of zelfs in mijn broek poep. 
iemand die hier ervaring mee heeft?

laat het alsjeblieft weten.

P.S. mijn ouders weten al van het broek plassen in de nacht en nu ook overdag.

7 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 16, 2025

Een oplossing gebruik luiers

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 16, 2025

Een oplossing gebruik luiers

Ik wil alleen geen luiers aan naar school. Misschien gaat iemand het doorhebben

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

heyhey. 

wat je zou kunnen doen is inlegkruisjes gebruiken of iets in de richting . pas op gebruik geen maandverband  dat vangt geen vocht op (spreek uit ervaring)

xx unknown 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 18, 2025

Ja gebruik een incontinentie luier maar dat wouw je niet er bestaan ook incontinentie verband dat is maandverband maar dan voor urine die je urine opvangen.

Maar je staat er niet alleen voor .

Ik spreek uit ervaring  ik draag incontinentie luiers maar heb heel veel steun van me vriendin en mijn vriendinnen  die zeggen ook het is iets van je waar je zelf weinig aan kan doen

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 12, 2025

Gebruik incontinentie verband

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 14, 2025

Het is mij ook een keertje over komen, op school, op mij middelbare sschool leerjaar 1, dus ik was aan het werk het was mij laaste les, dus na de laaste les ging ik naar de wc, maar   toen had ik al in mij broek geplast, en toen ik thuis kwam zag mij moeder dat ik in mij broek heb geplast, en ze zij dat: Je moet niet in je broek plassen, in je broek plassen is iets voor kleine kinderen, en niet voor kinderen zoals jij, ik was toen (11 jaar) ben nu 12 , zit in leerjaar 2, middelbare school, dit is niet gemeen bedoeld om jouw te besten. Dit kan iedereen wel eens overkomen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 12, 2026

En hoe gaat het nu ?

Heb je nog steeds van die ongelukjes ?

En wat gebruik je er voor als het nog steeds aan de hand is ?