Vraag

Ik vind het moeilijk om naar school te gaan. Tips?

  • 30 January 2023
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

Hallo ik wil naar school gaan maar vind het moeilijk om te gaan ik ben eerste maanden gegaan maar toen ben ik 4maanden nie gegaan ik weet nie waarom ik durfde nie want ben bang voor reacties van wrm ben je niet gekomen en ik weet dan nie wat ik moet zeggen of doen en ik durfde eerst altijd te gaan maar nu ik lange tijd nie ben gegaan durf ik nie zelf als men moeder me wakker maakt heeft iemand tips om te gaan zonder dat je je schaamt


4 reacties

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Dankje Xx maar wat zou ik zeggen tegen de leerkracht of mensen van men klas als ze vragen waar ik hele tijd was want ja ik kan toch nie zeggen ik voelde me beschaamd om te gaan dus heb je tips om iets goed te zeggen want het waren wel 3maanden 

Reputatie 5
Badge +4

nee maar mn beste vriendin wel

daarom kan ik erover meepraten, de overstap naar de middelbare is eigenlijk hetzelfde maar daar ben ik de out in gegaan en ben nu het piespaaltje als je snapt wat ik bedoel

xxxxxxx van mij en heel veel succes

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Heb je het ook al meegemaakt dan ?

Reputatie 5
Badge +4

zorg dat je zelfverzekerd binnenkomt en dat je alle stof weet die ze hebben behandeld, anders vinden ze je alleen maar apart omdat je er nog niks van weet

Reageer