ik speel trompet verkeerd

  • 4 August 2018
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal,
ik speel trompet dat kan je wel aan mijn profielnaam zien. 1 september 2018 ga ik op muziekles maar ik speel met min limkerhand wat dus denk ik niet moet ik moet met rechts ik denk er soms wel aan dat ik het moet afleren en dat ik moet met recht spelen wat moet ik doen en/of moet ik het afleren PS mijn vader speelt ook trompet en hij weet dat niet omdat die rechthandig is

Groetjes: TrompetBeast

6 reacties

Hoi

Dit kan je aan je muziekleraar vragen. Misschien ben jij beter met je linkerhand, en is dat ok. Mijn muziekkennis is niet uitgebreid genoeg om te kunnen voorspellen of het een probleem is dat je met je linkerhand speelt.

Groetjes
x
In je eerste les zullen ze je het uitleggen en je zult er echt aan gewend raken. In het begin had ik moeite met mijn trommelstokken goed vasthouden nou ik kan nu op z'n kop met ogen dicht binnen 0,1 seconden ze goed vasthouden, dat ga jij ook kunnen met een trompet
Gelukkig bedankt gr
ah bedankt
ahja thanks
Misschien niet naar mij luisteren (ik ben nogal een tegendraads kind door dat ik geen hockey kan doen met gym kan ook aleen rechts) dus wat ik doe met hockey is gewoon dat ding andersom vast houden werkt perfect heb je aleen wel ene boze leeraar aan je reet hangen?

Mijn advies is gewoon links speelen als jij dat wilt mensen kunnen in 2018 echt niet meer kiezen met welke hand jij iets doet? dus ja

Doe er mee wat je wilt maar oke❤️

Reageer