Vraag

Ik kan het niet meer aan

  • 1 February 2019
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, Ik ben nu dus 15 geworden en mijn ouders zijn vorig jaar gescheiden. Ik moest toen een hele nieuwe planning zien te maken qua school enz omdat ik dan bij mijn vader/moeder zou zijn. Ze wonen gelukkig wel maar 3 min van elkaar vandaan maar alsnog.
Het lukt me niet op school& gescheiden ouders te combineren. Heeft iemand tips? Ik heb al een schema qua opruiming, maar het leren lukt me echt niet. Ik leer namelijk het liefste mij mn moeder omdat al mijn schoolspullen daar liggen, ik heb dan alleen het gevoel dat ik mijn vader in de steek laat. Met hem gaat het namelijk ook niet zo goed; Hij rookt, is nu al bijna 5 weken ziek en hoest zoveel dathij bijna geen adem meer krijgt. ( Ik weet dat dit een andere topic is, alsnog ((: )
Zouden jullie mij misschien kunnen helpen in verband met de planning?

XxX

1 reactie

Hoi

Is het een optie om weekdagen bij je moeder door te brengen, en het weekend bij je vader? Misschien werkt dat beter voor jou. Je zou in de week kunnen leren voor school, en in het weekend tijd met je vader doorbrengen. Ik weet echter niet wat de regeling tussen je ouders is, dus het lijkt me goed om dit met hen te bespreken.

Op school kan je terecht bij de leerlingenbegeleiding. Die helpen wel vaker leerlingen met plannen. Ik vermoed dat jij niet de eerste zou zijn die struggelt met zo'n nieuwe situatie.

Groetjes
Kenshin

Reageer