ik heb het goed verknald...

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik heb het heelemaal verpest.. 
Ik en mijn tweeling zus zitten op een prakteik school,
ik zit daar omdat ik adhd, odd, gilles de la tourette, disleci en een leerstoornis heb.
Ik ben al heel vaak gesgorst op mijn school & deze keer was het weer zo ver
ik had een waarschuuwing gekregen omdat ik 1 keer intern en een keer ekstern was gesgorst dit jaar, maar uitijndelijk is het zo ver gekomen dat ik voor de 3e keer in 1 schooljaar ben gesgorst(ekstern)..

in het begin moest ik naar een andere school in een andere provinci maar na heel wat gedoe moch en ging mijn tweeling zus toch ook mee omdat wij ( en vooral ik) niet goed op die andere school konden zijn en leren enzo. 

na heel lang zoeken een school gevonden omdat bijna geen ene school mij wilde aanemen.

1e meeloop dag gehad, super leuke klas, leuke mentor alles leek super goed te gaan. 
2e meeloop dag was een ramp, ruzie, woedeaanval gehad en bijna iemand op zijn gezicht geslaagen alleen een vriendin trok dat meisje weg.

nu is het dus goed verknalt want nu moeten de directeurs gaan kijken of ze mijn wel willen aannemen(wegens wat er 2e meeloopdag is gebeurt). 
ze gaan er deeze vacanci over beslissen.. ik heb al sorry gezegt en mijn begelijder -tekst verwijderd- is ook al mee geweest naar school. 
maar volgensmij heb ik ze neit echt kunnen overtuigen dat ik echt mijn best wil doen voor die school..

heeft iemand eenige idee wat ik moet doen, hoe ik het goed kan maken of wat dan ook?

gr meessssssssssssss:o

18 reacties

Heei mees!

Wat vervelend wat er gebeurt is op de 2e meeloop dag! Weet je hoe het kwam dat je boos werd en iemand bijna hebt geslagen? Als je dat weet zou je er misschien op.kunnen lettrn als het nog een keer gebeurt.

Heel goed van je dat je al sorry hrbt gezegt! Zo kan de directuer van de school misschien zien dat je er spijt Van hebt en je echt je best gaat doen dat het niet nog ern keer gebeurt.

Ik weet niet of het heel veel zin heeft maar om duidelijk te makeb dat je graag nsr die school wilt zou je aan je moeder/vader kunnen vragen of zij/hij mee wil gaan nasr een gsptek op die School. Dan kan je een afspaak maken voor een gesprek. Dan kan je nog een ker je excuses aanbieden voor wat er is gebeurt en je kan vertellen dat je daar heel.graag naar school wilt.

Succes!!

Xxx
Hoi @wannebeloved

dank je wel voor jouw reactie! 
Nou ik kreeg ruzie met een meisje uit een andere klas en de 1e meelopdag toen hadden we ook al ruzie alleen de tweede meeloopdag piktte ik het neit meer daar om ging het mis ( het is een heel lang verhaal haha) 
dat van die af spraak is egt slim! 
Dalik ga ik met tweelingzus en begelijder zwemmen ( we doen heel vaak lueke dingen saamen) & dan zal ik dat tegen mijn begeleider zeggen dst hij een neuwe af spraak moet maaken!
heel erg dankjewel

gr van meeeeesssss
Heii mees!!

Kan je de volgende keer als je boos bent op iemand of ruzie hebt dat niet twgen iemand zeggen? Dan kan er op gelet worden en loopt het niet meer uit de hand. Je kan ook proberen het te negeren en in je hoofd tot 10 te tellen. (Ookal is dat heel erg moeilijk) als je dan nog steeds niet minder boos bent zou je weg kunnen lopen als dat mogelijk is.

xxx
Hoi @wannebeloved

de kombienatie van adhd en odd gaat neit egt lekker samen haha..
nou ik had het meisje als ge waar schuwt dat ik boos zou worden, ik was daarna boos weggelopen maar toen zei nog wat riep tegen mij gin het mis..
als ik eerlijk ben vond ik al heel knap van mezelf dat ik haar neit gelijk had geslagen haha

dankjewel voor het reageren!

gr meeeesssss
Heii mees!

Ik snap dat de combinatie van adhd en odd niet echt lekker gaat samen.

Het is heel goed van je dat je niet geslagen hebt en bent weg gelopen! Super! Misschien kan je aan dat meisje vragen waarom ze nog een keer iets tiep. En dan kan je zeggen dat je dat Niet leuk Vind rn dat je dan boos word. Dan weet ze dat ze dst beter niet kan doen bij jou.
Weet je al of begeleider een gesprek wil.op je eventuele nieuwe School??

Xxx
Heeft iemand anders nog meer tips wat ik kan zeggen daar??
Heii mees!

We zijn weer ongeveer 2 weken verder.
Heeft je begeleider nog een afspraak gemaakt op je eventuele nieuwe school?

Xxx
hoi @wannebeloved

ik heb over 2 weeken gesprek op school saamen met mijn ouders begelijden en zus en hopelik wort ik aan ge nomen ander heb ik een heel groot probleem..
ik ben heel zenuwwachtig voor de gesprek..

leuk dat je nog aan mij ge dacht hebt!

gr mees
Ik hoop ook voor je dat je wordt aangenoen!

Probeer niet te zenuwachtig te zijn voor het gesprek. Denk aan andere dingen. Je kan ook zeggen voordat het gesprek begint, dst je heel erg zenuwachtig bent. Dan kunnen ze er rekening mee houden. En wat misschirn ook kan helpen, luister voordat het gesprek begint naar muziek. Luister naar een liedje wat je heel moou/leuk vind en probeer je hoofd helmaal leeg te maken.

Laat je weten hoe het gesptek is gegaan en of je aangenomen bent?

xxx
Hoi @wannebeloved

ik hoop het zelf ook haha!
ik ben voor al bang dat ik het op de gesprek weer ferpest door iets stoms te doen of stoms te zeggen... :(
ik zal van te vooren zeggen dat ik daar wel bang voor ben en dat ik zenuwwachtig ben maar ik denk dat de school dat ook wel snapt haha.
dat van de musziek is wel een slim idee! dank je wel!!
ik zal wel laaten weeten hoe het is ge gaan 

gr meeeeeeeeeees:o
Hee,

Ik hoop dat het vervolgend beter gaat.
Al aan Bijles dingen gedacht?

Veel succes!

Greetzz, LFight.
Hoi @Lfight

Oo maar daar hoef ik geen zorgen om te maken want ik heb al begeleding en speciaale onderweis dus bijles is neit zo het probleem haha
tog dankje voor het reageren

gr meeess
hoi @wannebeloved

Het gesprek ging opzich wel goed,
mijn ouders en mijn begelijder waaren mee gegaan.
ze snapten dat ik het moeilik vint en ze zachen ook egt dat ik heel graag naar deeze school wil.

ik ben aangenomen :o
ik moet maandag naar school toe.

op school heb ik begelijding, thuis heb ik begelijding en op school krijg ik naast de noormale begelijdeing ektra begelijding!
hopelik gaat het op deze school beter!
dankjewel voor jouw hulp ik heb er veel aan gehad!!

gr meeeees
heii mees!

super om te lezen dat je bent aangenomen!

ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen!

heel veel plezier en succes op school maandag!

xxx
heyy mees!!!

school is al weer een tijdje bezig, hoe gaat het nu met jou en op school??

xxxx
Hey,

Nice dat je bent aangenomen Mees!

En wat .WannaBeLoved. zegt hoe gaat het nu?

-Domuh ❤
hoi @wannebeloved en @Domuh

dank je wel voor julli reaktie :)
het gaat best goed op school, mijn mentor is heel lief en ik heb speiaal bewegingsschema voor teidens de lessen dus dan kan ik beter meedoen.
ook krijg ik heel veel hulp en ik heb een lueke klas ( wel heel druk haha )
1 keer ruzie gehad maar ligde niet aan mij dusja haha

gr meeees
Heyheyyyyy

Way fijn om te lezen dat het zo Goed gaat!
Ik hoop dat dat zo blijft!

Xxx

Reageer