Ik ben boos op men docenten

  • 7 June 2021
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hai ik ben boos op men docenten want vandaag wou ik dus weggaan van een andere school waar ik gym enzo heb maar ja ik wou dus weggaan en toen stopte ik want ik wou met (ik noem ff 2 random namen) tobias en lotte fietsen dus ik ging stoppen en wachten en op een gevenment kwamen ze maar niet en toen ging ik terug en zag ik dat Lotte haar snelbinders tussen haar spaken had (vraag niet hoe ik was er niet de hele tijd bij) en tobias zei de hele tijd: knip em gewoon af en dat ze die fiets ook daar konden laten en dan zou Tobias Lotte wel achterop nemen maar de docenten luisterden niet en toen na een kwartier deden ze pas wat Tobias had voorgesteld. En toen kwamen we op school en toen zei een van de docenten dat onze bussen al waren weggereden (Tobias en ik zitten in de zelfde bus) (en Lotte zit in een andere bus) maar ja toen moesten we dus ouders gaan bellen om te vragen of ze ons konden ophalen en na een half uur werden Tobias en ik opgehaald door Tobias' vader en Lotte werd weggebracht door een van de docenten maar uiteindelijk is het allemaal de schuld van de docenten want die wouden niet luisteren en daardoor is 2 uur van me leven verpest.

 

Dus ik ben boos.

 

Groetjes


4 reacties

Hey,

Ik snap dat het vervelend is. Ik snap ook dat je boos bent. Ik heb ook wel eens last van "vertraging” in mijn leven. Ik weet niet of dat nou echt iets is om je druk over te maken. 

Ik zou zeggen, het is nou eenmaal gebeurd laat het achter je en ga verder met je leven, anders blijf je er te lang mee zitten en dat is ook niet goed.

 

Groetjes van mij!

Heey,

Wat vervelend dat je docenten niet wilde luisteren en op die manier reageerden. Voor hun was het waarschijnlijk ook lastig op dat moment, omdat jullie en waarschijnlijk ook andere kinderen de bus e.d. moesten halen.
Gelukkig konden jullie ouders je ophalen.

Je kunt altijd nog even bij de betreffende docenten aangeven dat je het vervelend vind dat het op die manier is gegaan en zij niet luisterden en dat je er boos om bent/was.

Als jij dat eerlijk uitlegt, jouw gevoel benoemt en vooral niet aanvalt, maar in gesprek gaat, zal dat geen probleem moeten zijn. Dan kunnen jullie het van beide kanten bespreken en hoef je hopelijk niet meer boos te zijn!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +3

Heey,

Wat vervelend dat je docenten niet wilde luisteren en op die manier reageerden. Voor hun was het waarschijnlijk ook lastig op dat moment, omdat jullie en waarschijnlijk ook andere kinderen de bus e.d. moesten halen.
Gelukkig konden jullie ouders je ophalen.

Je kunt altijd nog even bij de betreffende docenten aangeven dat je het vervelend vind dat het op die manier is gegaan en zij niet luisterden en dat je er boos om bent/was.

Als jij dat eerlijk uitlegt, jouw gevoel benoemt en vooral niet aanvalt, maar in gesprek gaat, zal dat geen probleem moeten zijn. Dan kunnen jullie het van beide kanten bespreken en hoef je hopelijk niet meer boos te zijn!

Groetjes,
Simply Me

Thx maar wss gaan ze dan mij "brutaal" vinden want het zijn dictators :/

Heey,

Het kunnen dan wel dictators zijn met een mening, maar jij mag nog steeds je zegje doen. Ik zou me echt niet alles laten gebeuren. Zo’n situatie is gewoon vervelend en als je daarmee zit, kun je dat het beste gewoon bespreken.

Als jij het eerlijk aangeeft en vooral dicht bij jezelf en je gevoel blijft, is en blijft het een verhaal vanuit jouw kant waarin je iets aangeeft. Je docenten kunnen dan daar een mening over hebben, maar ze kunnen jouw gevoelens niet afwijzen. Jij bent het dan in ieder geval kwijt en het is dan heel erg jammer wat zij ervan vinden, ‘brutaal’ of iets dergelijks. Voor jezelf opkomen, docenten zijn ook maar mensen, hè..

Groetjes,
Simply Me

Reageer