Vraag

ik ben bang voor mijn mentor

  • 3 October 2019
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 4 reacties
ik ben op dit moment heel erg bang voor mijn mentor het begon toen ik mijn boek voor maatschappij leer vergat wat best kan gebeuren ben gewoon een mens ze vroeg of zijn mijn hw de volgende dag mocht zien wat ik begrijp want da's logisch maar oké de tijd erna zat ze op mijn nek als ik ook maar een ding zij zij ze stilte als ze wist dat ik een antwoord niet wist om me zo extra te irriteren later was het zo dat ze over mijn schouders keek wat ik op schreef had mijn hand op mijn antwoorden gelegd ze pakte toen mijn pols en trok hem weg ik dacht zo van wtf je kan het toch ook gewoon vragen of ik hem weg kon halen maar nee dat uur der na hadden we mentor uur we zaten aan yubu
achter de computer ik was klaar en zat een beetje met mijn bureau stoel te rollen en hij stond helemaal laag toen gaf ze me opeens een duw omdat ze wilde dat ik stopte rollen en zij ze dat ik me zo niet kan gedragen wat ik best begreep maar ze kon het me toch gewoon vragen na de les kwam ik bij haar om te vragen of ze in vervolg niet meer aan me wilde zitten toen zij ze ongeveer dit je zegd het nu alleen maar omdat je zat te klooien je zit op 3 gl en dat ik me er ook zo naar moest gedragen ik dacht dus zo van dus als ik zit te rollen met een bureau stoel mag jij me duwen anyway 2dagen erna moest ik een toets bij haar inhalen omdat ik die dag ervoor naar het zieken huis was dus ik vroeg zo van of ik hem later mag maken ik me heel moe en ziek voelde maken ze zij nee en daarop zij dat je op een vraag nee mag zeggen wat ik best wist dus toen vroeg ik zo van wat als ik zeg dat ik die toets vanmiddag niet maak zij ze zo van dan krijg je een een en dat ze het met de examen commissie besprak en dat het me een officiële herkansing koste ik liep boos weg uiteindelijk heb ik me ziek gemeld en ben naar huis gegaan en morgen moet ik weer naar school en nu ben ik bang heeft iemand adviezen of tips hoe ik het kan.oplossen groetjes rat

2 reacties

Ga naar een vertrouwings persoon!

Ik kan je zo niet zeggen wat je hieraan kan doen, docenten hebben zou eenmaal de macht over leerlingen. Teveel als je het mij vraagt. Alleen als je naar een vertrouwingsperoon gaat, kan die je het beste advies geven. Leg alles aan die gene uit.

Ik hoop dat alles goed komt.


Veel sterkte met je mentor,
LVA
Badge
het is goed gekomen ze wilde vanochtend met me praten en het was een beetje een miscominicatie

Reageer