Vraag

Hulp met schooltassen

  • 18 August 2019
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.

Ik ga binnenkort weer naar school en mijn oude schooltas is kapot. Ik werd vroeger vaak gepest door mijn 'stijl' van dragen, en ik heb moeite met het zoeken van een goede, wijde schooltas waar genoeg boeken in kunnen... Kunnen jullie me een goede schooltas aanraden met een neutrale kleur? Dankjewel!

~ Simon

5 reacties

Een neutrale kleur vind ik zwart of donkergrijs, maar een goede schooltas zou ik niet kennen.
Een Eastpak werkte voor mij wel goed.
Ze zijn niet per se goedkoop, maar ze gaan lang mee en kunnen tegen regen.
Nogal een voordeel in dit land.
Hallo,
Een goede schooltas is vaak een rugzak. Als neutrale kleur kan je hem in bijvoorbeeld in het zwart, grijs of donkerblauw nemen. Wat ik veel op mijn school zie zijn eastpak rugzakken die zijn vrij stevig en er passen veel boeken in.
hey

ik zou zo als de eerdere reacties ook eem eastpack aan raden.
het voordeel is dat hij waterdicht is (zolang hij nooit de wasmachine in gaat)
hij verschillende maten heeft. van de grote maat heb je w verschillende, is wel weinig verschil maar toch iets 😉
hij is in alle neutrale kleuren dus blauw grijs en zwart. maar je hebt ze ook met een bepaalde print
ik heb ze allebei.
op de dagen dat ik minder mee hoefte nemen doe ik de kleine en als ik wat meer moet mee nemen doe ik de grote.
en nog 1 voordeel (moet je hem wel in een winkel kopen en de bon bewaren) hij heeft 30 jaar garantie dus als hij kapot is kan je hem in ruilen 👍

groetjes
blue
Hoi

Het merk Eastpak dat al eerder genoemd werd, is inderdaad een aanrader. Naar mijn ervaring zijn compacte rugzakken zoals die van Fjällräven Kanken (er kan meer in dan je denkt) en tassen van Herschel ook handig voor school en daarbuiten. Deze merken bieden een hoge variëteit aan kleuren, dus de kans is groot dat je wat zal vinden dat je bevalt 🙂

Je werd gepest om je stijl qua schooltassen? Wat stom van je medeleerlingen. Moest je een sobere schooltas aanschaffen, zou je deze kunnen opfleuren met buttons en pins. Laat je eigen stijl gerust zien, hij mag er zijn.

Groetjes
Kenshin

Reageer