Vraag

huiswerk

  • 23 January 2023
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hi allemaal, 

hoellang zijn jullie gemiddeld per dag bezig met huiswerk?! 
 

en op welk niveu zitten jullie, 

( vmbo, havo, kader, Gymnasium ….. ect) 

 

Mij_Niet_Gezien 


6 reacties

Hi. Varieert best wel. Soms gewoon wel 4 uur 🤔 soms met 1.5 uur klaar. Ik doe brug havo vwo. Wordt vwo vr mij.

Sjammetje xxxxx

Ps en jij?

Reputatie 7
Badge +15

hi ​​​@Sjammetje , 

dank voor je snelle antwoordt!!

 

ikzelf ben denk ik gemiddeld 2 uur per dag bezig met huiswerk, maar dat verscheelt ook heel erg per dag….

 

die 2 uur is exclusief het leren wat vaak zo’n 30 minuurjes is… ( per dag ) 

 

verder ben ik denk ik zo’n 2/3 uur per week zoet met de leerlingen raad, elke week 2 “vergaderingen” van beide 1.5 uur! 
 

verder zit ik ook bij de debatgroep, de schaak club, de toneel groep, en een Astronomie groep 

 

debat= 1x per 2 weken 2 uur

schaak club= elke week 1 uur

toneel club is elke week 2u 

Astronomie= elke week 2u…….

 

 

nu kan je je misschien wel voorstellen…. Dat dat alles nogal druk is naast mijn gewone leven, namelijk 3uur per week zwemmen & 6uur per week tennissen….. en natuurlijk m’n vrije tijd… ( die ik dus eigelijk niet heb XD….) 

 

 

ik begin een beetje oververmoeid te raken…. En ik woord ook steeds vaker gwn “ziek” van de stress…. Dus ik vrieg me af hoe veel tijd jullie aan school besteden…

 

 

super veel dank voor je antwoord nogmaals @Sjammetje …. 
 

 

ik zit op een gymnasium btw…

 

 

Mij_Niet_Gezien 🧡

Reputatie 4
Badge +2

Heyy,

leuke vraag, ik zit in 5 vwo en ik doe eigenlijk mijn huiswerk niet, ik maak het alleen voor het leren voor toetsen en natuurkunde want daarbij controleren ze.

ik leer denk ik gemiddeld 3x in de week een uurtje voor toetsen en dergelijke

Reputatie 7
Badge +19

Hey,

Ik deed gymnasium. Ik deed mijn huiswerk eigenlijk bijna nooit, alleen als ik zeker wist dat het gecontroleerd werd. Leren deed ik wel af en toe maar niet langer dan een half uur per vak.

Reputatie 7
Badge +17

Ik doe havo. Per dag ben ik meestal tussen de 1 en 2 uur met huiswerk bezig.  Soms wat langer of korter.

@Mij_niet_gezien dat is best een druk programma. Vrije tijd en af en toe ‘niets doen’ is ook belangrijk. Als je ‘ziek’ wordt van de stress betekent dat eigenlijk dat je teveel doet. Sporten en zo is goed maar denk ook aan je mental health.

Reputatie 7
Badge +15

Dank voor jullie antwoorden! 
 

@EenAnoniemeJongen4 …. Bij ons op school… wordt er nooit gecontroleerd… metname omdat ze d’r vanuitgaan dat iederen het gwn doet….. wat meestal ook het geval is……

 

@jaivy …. knap dat je al klaar bent op het gymnasium! Mag ik vragen wat je nu doet/ of gwn heelemaal niks 😅 

 

@tim16 , ook jij bedankt voor je snelle antwoord! 

misschien… heb je eigelijk ook wel gelijk… ik heb vandaag al minstens 3uur geleerd voor Natuurkunde… omdat ik wil dat mijn gemiddelde hoger blijft dan een 9….. …. Ik realiseer me eigelijk ook wel steeds meer dat dat niet “hoeft” 

 

 

bedankt voor jullie antwoorden! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer