Hallo allemaal,
Ik vroeg me af hoe jullie op school zijn.
Stil,verlegen,druk,bang, etc..
Hoe zijn jullie op school?
A
Bladzijde 1 / 3
A
In de les ben ik stil, misschien wat verlegen.
Maar buiten de les niet bepaalt :p
Volgens sommige vriendinnen lijkt het of ik adhd heb.
Jij?
Maar buiten de les niet bepaalt :p
Volgens sommige vriendinnen lijkt het of ik adhd heb.
Jij?
A
Saai, stil, onhandig en oninteressant.
Ik baal van die eigenschappen maar het zou raar zijn om die nu te veranderen...
Ik baal van die eigenschappen maar het zou raar zijn om die nu te veranderen...
A
Ik ben stil tijdens de uitleg, en als ik alleen ben en alleen wil zijn, maak ik geen contact.
Maar als ik meepraat over een leuk gesprek kan ik best druk zijn. Ik voel me dan eigenlijk best wel een idioot. En vraag ik mezelf diep van binnen af: ''Waarom doe ik dit eigenlijk?''.
Maar als ik meepraat over een leuk gesprek kan ik best druk zijn. Ik voel me dan eigenlijk best wel een idioot. En vraag ik mezelf diep van binnen af: ''Waarom doe ik dit eigenlijk?''.
A
in de klas ben.ik best stil en let nooit op (bij ak en gs wel) zit altijd op me mobiel of te staren naar de muur. als ik bij vriendinnen in de pauze ben.ben.ik best druk en lijk ik wel een downie;p
A
In de lessen vrij stil en erg oplettend, maak veel aantekeningen enzo. Maar tussen de lessen door en in de pauzes ben ik ofwel heel blij en druk, ofwel erg rustig en een beetje down...
xxxx ekmefje
xxxx ekmefje
A
uhm lachend met achter me jach gehuil:S en voorderest  stil alleen  soms een grote bek en buiten de les hetzelfde bij mij niet veel verschil dus
A
Serieus, geconcentreerd, maar ook wel heel grappig.. 😉
A
Zelfde als Lol
A
Meestal wel stil. Op lachbuien na. Werk vaak door. Maar soms ook helemaal niet.
A
Ik ben in de les meestal heel druk, in de pauzes ook wel, maar thuis juist heel rustig
A
in het begin nogal verlegen, maar geloof me dat gaat wel weg.
tis best grappig als je in de 5de zit en over iedereen heen kan kijken
tis best grappig als je in de 5de zit en over iedereen heen kan kijken
A
Meestal stil maar als iemand iets vraagt of we praten over een leuk onderwerp praat ik vrolijk mee. En als ik me goed voel krijg ik in de les altijd spontaan uit het niets lachbuien en ga ik opeens heel druk praten en dan kijkt iedereen me aan van wtf?? Buiten de les praat ik niet zo veel (tenzij ik druk ben) maar ik ga altijd iedereen die ik goed ken langs voor een knuffel <3
Maar heel vaak voel ik me kut,, en op dit moment zit ik denk ik al 8 weken ofzo depresief thuis
Maar heel vaak voel ik me kut,, en op dit moment zit ik denk ik al 8 weken ofzo depresief thuis
A
Heh zoals mijn vrienden altijd zeggen: Rustig in de klas, een beest achter de PC 😛
A
stil, ik zeg bijna niks.
maar ik ben niet bang
ik vreet wel heel veel uit.
zoals wc`s woorden en zinnen tekeningen enzo schrijven.
so`s in agendas van leraren doorstrepen.
enz. door dat stille enzo, denken ze nooit dat ik het doe.
maar denk dat alles ook komt door mijn verleden.
trouwens, echte vrienden van me weten dat ik heel anders ben.....
maar ik ben niet bang
ik vreet wel heel veel uit.
zoals wc`s woorden en zinnen tekeningen enzo schrijven.
so`s in agendas van leraren doorstrepen.
enz. door dat stille enzo, denken ze nooit dat ik het doe.
maar denk dat alles ook komt door mijn verleden.
trouwens, echte vrienden van me weten dat ik heel anders ben.....
A
Altijd met mn beste vriendin, vrijwel nooit alleen, ontwijk sociale interactie met mensen die ik niet goed ken, teken tijdens de lessen, schrijf songteksten in al mijn schriften en werkboeken, let nooit op.. Als ik er zo naar kijken ben ik echt de slechtste leerling ooit.. Haha.
A
Ik kan wel opletten als ik dat wil, maar kan ook enorm druk en irritant zijn. Ik praat met iedereen, zowel diegene naast me als mensen aan de andere kant van de klas. Dit raad ik zeer af vanwege de gevolgen ervan :rolleyes:
A
Super druk en irritant 😃 leraren mogen me niet (en terecht) maar mn punten worden er ook niet beter van ^^Â
A
Kei saai, bang, niet mijzelf, ongelukkig, niet op mijn plaats, niet oplettend, tekenen,krabbelen met iedereen storen tijdens de les,...
ik heb het gevoel dat niemand me mag en ik ben totaal mezelf niet op school,ik voel mij saai omdat niemand een beetje in de buurt komt van leuk (ik snap ze niet, kan moeilijk op ze ingaan en voel me dan sai)
ik haat echt bijna iedereen... Andere leerlingen zijn totaal anders dan mij
ik heb het gevoel dat niemand me mag en ik ben totaal mezelf niet op school,ik voel mij saai omdat niemand een beetje in de buurt komt van leuk (ik snap ze niet, kan moeilijk op ze ingaan en voel me dan sai)
ik haat echt bijna iedereen... Andere leerlingen zijn totaal anders dan mij
Op school ben ik heel anders dan thuis of bij vrienden. Als ik op school ben moet ik me namelijk een beetje gedeisd houden om een goede indruk te maken op docenten. Het is niet zo dat ik butien school een of andere lompe boer ben die maar wat rond loopt te stampen. Maar dan gedraag je je altijd toch iets anders.
A
Op school ben ik zoals de meeste thuis zijn.
maar op school voel ik me ook meer thuis dan waar dan ook.
Ik huil er, ik schreew daar, ik vertel de waarheid.
mAar ik ben meestal wel erg stil.
maar op school voel ik me ook meer thuis dan waar dan ook.
Ik huil er, ik schreew daar, ik vertel de waarheid.
mAar ik ben meestal wel erg stil.
A
Op school ben ik eigenlijk net zoals thuis. Alleen thuis ben ik rustiger 😛 Ik ben over het algemeen een hardwerkende leerling, alleen soms heb ik er echt geen zin in en dan ga ik kletsen met vriendinnen. Maar goed, ik weet wanneer het genoeg is, dus wordt er nooit uitgestuurd. Ben ook nog nooit bestempeld als een vervelende leerling door docenten.
A
Ik ben op school altijd stil, en probeer zo min mogelijk op te vallen. Als leraren iets aan me vragen raak ik bijna altijd in paniek, maar dit hangt wel af van om welke leraar het gaat. Verder ben ik met vriendinnen wel druk, maar ik durf dit niet tijdens de les te zijn, want ik ben veel te bang dat leraren me vervelend vinden.
A
Ik ben op school vrolijker en druk.
Tijdens de les klets ik soms tot vaak, maar als ik wil kan ik heel stil zijn en hard doorwerken. In de pauzes ben ik best druk en op mijn gemak.
Tijdens de les klets ik soms tot vaak, maar als ik wil kan ik heel stil zijn en hard doorwerken. In de pauzes ben ik best druk en op mijn gemak.
A
Hoi,
Op mijn vorige school was ik altijd uiterst stil en verlegen, ik was ook depressief geworden op die school. Thans zit ik op een nieuwe school en gaat het veel beter! Ik ben nu best druk geworden, ben veel spraakzamer en een stuk actiever geworden. Op mijn vorige school ging ik altijd met angst naar school, maar gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, thanks aan mijn nieuwe goede vrienden :)
xx
Op mijn vorige school was ik altijd uiterst stil en verlegen, ik was ook depressief geworden op die school. Thans zit ik op een nieuwe school en gaat het veel beter! Ik ben nu best druk geworden, ben veel spraakzamer en een stuk actiever geworden. Op mijn vorige school ging ik altijd met angst naar school, maar gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, thanks aan mijn nieuwe goede vrienden :)
xx
A
ik ben op school heel goed in onopvallend achterin de klas lekker mijn eigen ding te doen met mijn vriendinnen. voor de leraar ben ik een braaf meisje en voor klasgenoten 'gewoon Lina' en dat vind ik wel fijn 🙂
Bladzijde 1 / 3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.