Hallo allemaal,
Ik vroeg me af hoe jullie op school zijn.
Stil,verlegen,druk,bang, etc..
Bladzijde 3 / 3
A
Druk in de klas en heeel heeeel heeeel erg onhandig! Ik doe altijd alles fout!
A
wel stil en ook wel beetje studentiekoos denk ik. ik vind school en resultaten erg belangrijk maar soms maak ik ook gewoon lol in de les met vriendinnen.
A
Meestal wel stil, maar ik kan ook druk zijn XD
A
Ik ben meestal gewoon gezellig, maar als ik mijn dag niet heb dan ben ik erg stil en verlegen. Ook als ik me niet op mijn gemak voel ben ik verlegen. Ik denk dat de meeste docenten me wel mogen haha. Ik kan in ieder geval veel maken bij ze. In de les doe ik vaak goed mee, behalve als ik er geen zin meer in heb of het nutteloos vind. Ik ben trouwens wel heel slecht in samenwerken! Ik weet niet of meer mensen dat hebben, maar ik wil alles onder controle hebben en het zelf doen. Een beetje een controlefreak dus:p. In de pauzes ben ik meestal druk of stil, hangt van de mensen af die er in de pauze bij komen staan.
Xx
Xx
A
op school: Stil, saai, pestslachtoffer, stom, verlegen
A
Stil,onzeker,awkward,bang
Tegen m'n vrienden is het ietsje anders
Tegen m'n vrienden is het ietsje anders
A
Ik ben op school heel stil en verlegen en braaf. Terwijl ik met vriendinnen druk ben.
A
van groep 1 tot en met 8 was ik altijd 1 van de stilste van de partij. toch liet ik wat meer van mezelf zien omdat ik me thuis voelde tussen de groep kinderen. dit gebeurde vanaf groep 5. eerder in groep 1 en 2 was ik de stilste van de klas en zong ik nooit mee met liedjes enzo. en was alleen geïnteresseerd in dingen wat ik echt leuk vond, zoals computers bijvoorbeeld. mij hoorde je toen niet klagen. 1 nadeel was was dat de juf opmerkte dat ik vreemd gedrag vertoonde. dus ging ik niet naar de bijbehorende basisschool van de kleuterklassen, ik ging naar een aparte school voor speciaal onderwijs in autisme en ADHD. ik zat op die school vanaf groep 3. ik durfde daar meer van mezelf te laten zien omdat ik me meer thuis voelde op die school. iedereen had zo'n beetje dezelfde problemen als mij. sommigen waren heel dromerig net als mij en anderen werden weer een beetje boos om iets heel kleins. in die tijd was ik altijd 1 van de gezelligste jongens in de klas volgens de juffen. ik zit nu in klas 4 van het voortgezet speciaal onderwijs en ik ga ervoor om mijn diploma te halen.
nu ben ik nog steeds wel een beetje stil en dromerig. maar ja. zo was ik altijd eerst ook geweest.
greets from the Linux Nerd.
nu ben ik nog steeds wel een beetje stil en dromerig. maar ja. zo was ik altijd eerst ook geweest.
greets from the Linux Nerd.
A
Ik ben altijd heel druk en zoals mijn klasgenoten zeggen ik praat altijd veelste hard en lach te veel hahahah
A
Eh
Ik denk dat ik mezelf als : actief in de les en betweterig kan omschrijven.
Ik denk dat ik mezelf als : actief in de les en betweterig kan omschrijven.
A
hangt meestal af van de les en mijn stemming. meestal zit ik een beetje te dromen en let ik niet zo heel goed op, maar ik kan ook serieus of druk zijn.
A
Ik let wel op maar raak snel afgehaakt. Op school voel ik me fijn maar het is niet de persoon die ik wil zijn. Ik kan het niet uitleggen..
A
ik ben nu al voor de 3e keer achter elkaar in een nieuwe klas dus ik ben vrij alleen en stil in mijn huidige klas (tijdens de lessen) in de pauze zit ik bij mijn vrienden van de afgelopen 2 jaar (zit nu in de 3e)
A
Cool hoe dit topic 3 jaar doorgaat!
In de les let ik altijd op, maak aantekeningen, stel gerichte vragen, maak m'n huiswerk af. Dit lukt de laatste tijd alleen niet goed door m'n stemming dus ben ik afgeleid, verdrietig, overgevoelig voor alle prikkels...
In de pauze zit ik ergens op een plek waar alleen ik mag komen i.v.m. de drukte en ben ik héél stil.
In de les let ik altijd op, maak aantekeningen, stel gerichte vragen, maak m'n huiswerk af. Dit lukt de laatste tijd alleen niet goed door m'n stemming dus ben ik afgeleid, verdrietig, overgevoelig voor alle prikkels...
In de pauze zit ik ergens op een plek waar alleen ik mag komen i.v.m. de drukte en ben ik héél stil.
A
Gestoord, tijdens lessen kijk ik mijn beste vriendin vaak aan van 'whuttefuk', ik tik haar 5x per seconde aan uit verveling, let nauwelijks op, prop ongemerkt een halve chocoladereep in mijn mond, heb een keer uit protest gespijbeld (de les zou uitvallen en een uur van tevoren plotseling niet meer, ik had toch geen boeken mee. Meldt die vrouw mij niet eens absent en wordt ze ook niet boos), staar ik de helft van de tijd uit het raam omdat ik alles toch al lang weet. Vreemd genoeg wordt ik als nerd gezien vanwege 7,8 als gemiddelde (don't ask me why).
A
als mezelf
A
Super stil , zeg enkel iets als iemand iets vraagt , let wel goed op , super verlegen , bang om iets verkeerd te zeggen en uitgelachen te worden maar bv een toneel stuk ( als het niet te belachelijk is) vind ik wel tof . Nogal alleen (leraar :verdeel maar per twee en 1 groepje per drie ---> gevolg : iedereen per twee en ik alleen omdat niemand met mij wil)
Zo stil dat leraren zich zorgen maken soms :s
Zo stil dat leraren zich zorgen maken soms :s
A
Ik ben volgens mij dat meisje wat niemand opmerkt, vorig jaar nog erger dan dit jaar. Vorig jaar zei ik echt nooit iets in de les en ook in de pauzes amper. (Dat gebeurt er als alles wat je zegt toch wordt afgekraakt) Dit jaar praat ik wel meer en ben ik wat minder verlegen, maar nog steeds praat ik niet veel in de les ofzo. Alle leraren vinden me geloof ik dat rustige meisje die altijd goed oplet en oké cijfers haalt.
A
Verlegen en bang maar als ik me meer op gemak voel omdat gezellig is kan ik beetje druk zijn maar meestal verlegen of bang Maar ik ben een braaf meisje alle
En ben altijd wel klaar voor om iemand te helpen
En ben altijd wel klaar voor om iemand te helpen
Ik praat te veel ben super druk en eet altijd tijdens de les ? In het kort sommige mensen zeggen dat ik adhd heb
A
In de klas ben ik best stil en let ik goed op. Ik wil ook altijd goede cijfers halen en luister goed naar de docent. Buiten de klas ben ik met vrienden best druk en lach ik veel. Thuis ben ik dan weer op school gericht maar ook wel weer drukker.
A
Ik ben basic verlegen, en het ligt er ook aan naast wie ik zit. Als ik alleen zit ergens achteraan in de klas zou ik nooit praten maar als ik met 2 goede vrienden zit ben ik een van de populairste.
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.