Hoe zijn jullie op school?

• 9 January 2013
  • 72 reacties
  • 2986 Bekeken

Toon eerste bericht

72 reacties

Hant af van mijn stemming en de hoeveelheid slaap die ik heb gehad.
Over het algemeen ben ik in de pauzes redelijk druk (hangt ook af van wat er gebeurt tijdens de pauze) en tijdens de les ben ik ofwel heel sloom en onoplettend, ofwel ben ik superdruk en krijg ik heel snel lachbuien.
Het hangt ook wel een beetje af van welke leerkracht ik op dat moment heb.
Ligt er bij mij aan. Elk persoon is verschillend!
Heei beetje late reacrie maar dat maakt niet uit toch? :p
Op school ben ik het stille meisje dat altijd achterin zit en noodit iets zegt. Ik ben heel erg verlegen. Ik ben wel altijd het meisje dat de hoogste cijfers haalt.
stil en heel erg verlegen
Druk en vrolijk altijd eigenlijk, tenzij ik me niet op me gemak voel, maar dat is bijna nooit :rolleyes:
op school ben ik de (beetje populaire) hipster die eigenlijk overal schijt aan heeft en de "grappenmaker" is maar verder be n ik eigenlijk van alles wat druk stil spraakzaam enz dat ligt aan mijn omgeving
Stil en verlegen en ik vraag haast nooit iets. Buiten de les zeg ik nooit iets inde pauze uit verlegenheid.
Super rustig!
hieper, ik lach veel, maak veel grappen, ben goed met de docenten maar achter die lach zit een depressief meisje, vraag soms ff hoe het met iemand gaat. en als ze zeggen oh goed hoor. vraag dan of dat echt  zo is, en luister naar ze 
xx luna
Tja maskers heb ik genoeg.
Gewoon lachen en hyper maar als ik ergens aan denk en iemand vraagt wat er is zeg ik gewoon dat ik moe ben. In de les ben ik denk ik wel iemand van de serieuzere mensen. Ik heb in de pauzes eigenlijk gewoon schijt aan alles en ben gewoon knetter gek. Soms weet ik niet of ik mn masker op heb of daf ie af is.

Liefs NoOne
Ik zit altijd achteraan beetje dromerig in een schrift te tekenen (enigste manier mezelf overeind te houden)
Ik ben absoluut geen populaire ..
Misschien door dat ik een beetje aparte kleding heb (Emo , alto,scene)
Maar niemand praat tegen me enzo 
Dus ben ik ook wel rustig
Op school ben ik erg druk wat nogal vaak problemen met zich meebrengt, maar ja ????. Maar wat ik zelf niet echt snap van mezelf is dat ik altijd 'dichtklap' als ik de beurt krijg. Ik ben dan opeens en heel verlegen meisje! Maar voor de rest weet ik het ook eigenlijk niet. Ik denk gwn druk ????
Op school ben ik niet zo als ik echt ben ik ben in de meeste lessen vriendelijk alleen bij 1 leerkracht niet en ja ik ben daar soms ook echt boos op maar ik ben dan 1 keer. Niet zo vriendelijk geweest en toen vonden de rest van de klas mij allemaal grappig en wat toffer dus toen heb ik dat nog gedaan nu doe ik het nog steeds maar soms vind ik het ook best erg voor haar ik ben voor de meeste uit de klas echt grappig 
Ik let wel op in de lessen, maar kan soms wel lekker praten met degene naast mij haha 🙂
ik ben heel druk op school
ik ben heel druk op school(adhd)
onoplettend, brutaal.
maar bij gym, hout, metaal en fd doe ik wel mijn best
Misschien wel te stil, maar ik voel me er prettig bij zoals het nu gaat. Ik heb een paar hele goede vriendinnen, de leukste vriend ter wereld, goede cijfers:)  Voor mij hoef ik niet ook nog haantje de voorste te zijn in de klas, ik ga er liever bij zitten en de rest bestuderen, ik ben wel tevreden

a koalabear
ik ben vaak stil en verlegen tijdens de lessen maar in de pauzes of sommige lessen waar het kan ben ik juist heel druk. Soms let ik ook heel goed op tijdens de lessen en soms doe ik echt helemaal niks.
Ik kan heel erg druk en raar doen. (altijd als ik heel erg raar heb gedaan, vraag ik mezelf altijd waarom ik dat deed en schaam ik me best wel erg.) 
Ik ben ook wel een beetje van i dont give a shit enzo xd. Het boeit me niet echt wat mensen denken. ^^
maar soms ben ik wel eens heel stil of reageer ik niet echt op wat mn vriendinnen zeggen enzo.
Soms zeggen ze ook wel eens dat ik wel iets vrolijker mag doen, maar soms ben ik ook weer iets TE druk.
Mijn gedrag op school is best fake eigenlijk. 
Klinkt zo cliché maar ik doe op school altijd heel vrolijk en thuis ben ik dat dus echt niet. 
Niet dat ik het thuis slecht heb ofzo, maar daar hoef ik voor niemand fake te doen.  
Enorm druk echt niey normaal
Ik ben wel redelijk druk in de klas, heb echt geen concentratievermogen en kan niet zo goed de hele tijd stil zijn. Ik kom er soms wel mee in de problemen, maar de meeste leraren heb ik niet echt problemen mee. Ze weten ook van mij dat ik moeite heb om lang stil te zitten en houden er ook wel rekening mee. Vaak zeggen ze dat ik maar even 5 minuutjes de klas uit moet, omdat ik anders ook anderen afleid. Voor de rest ben ik gewoon vaak met vrienden aan het praten en lachen en grappen aan het maken. 
Ik ben zoo zoo hyper in de klas^^ alle leraren irriteren zich dood aan me en ben daarom altijd de eerste die er word uitgestuurd!! Zelfs als ik niks gedaan heb en iemand anders praatte ofs word ik er ook uitgestuurd, omdat de meeste leraren er vrijwel meteen van uitgaan dat ik het ben ;p maar mijn hele klas is wel een beetje zo de meeste leraren kunnen ons niet aan en we worden daarom ook wel "de probleemklas" genoemd hahah maar ik en mn vriendinnen zijn dus altijd super melig en hyper& kletsen echt altijd door de les heen, je zou denken dat mn cijfers niet al te best zijn maar haal altijd de hoogste van mn klas, heb geluk well duss^^
zo ben ik dus in de klas
xx hartjefoood
Als ik zin heb om op te letten of als ik denk dat dit goed moet kennen voor een toets ofzo, doe ik dat. Of als we in een gesprek zitten met de hele klas, ben ik meestal de gene die veel mee praat. Maar als ik geen zin heb om op te letten, doe ik dat niet, dan kunnen ze de pot op met die lessen.

En buiten de lessen ben ik soms stil (als ik niets te vertellen heb) en als er echt een gespreksonderwerp is, ben ik druk en praat ik veel.
Als ik zin heb om op te letten of als ik denk dat dit goed moet kennen voor een toets ofzo, doe ik dat. Of als we in een gesprek zitten met de hele klas, ben ik meestal de gene die veel mee praat. Maar als ik geen zin heb om op te letten, doe ik dat niet, dan kunnen ze de pot op met die lessen.

En buiten de lessen ben ik soms stil (als ik niets te vertellen heb) en als er echt een gespreksonderwerp is, ben ik druk en praat ik veel.

Reageer