Vraag

Hoe in het buitenland studeren?

  • 22 June 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

Hoi, 

ik ben 16 en wil zodra ik 18 ben in het buitenland studeren. Het liefst in Engeland of Ierland. Maar dit valt volgens mij niet te betalen. Ik keek naar mijn studie en het was €26.000 per jaar.  Ik kan volgens mij wel mijn DUO beurs meenemen maar dat is bij lange niet genoeg. Daarnaast heb ik op mijn spaarrekening nu 12000. Maar dat is nog te weinig. Dus, hoe moet ik dit betalen? Is in het buitenland studeren echt alleen voor super rijken? 


2 reacties

Hi, 

Ik heb mezelf wel eens hiervoor ingelezen en heb laatst zelfs ook contact opgenomen met zo´n instantie omdat het me ook wel interessant leek. Wel vertelden ze mij dat als je juist 18 bent je onder een andere categorie valt, dus daarom meer betaald, helaas.  Ik denk dat het een kwestie is van even goed contact opnemen met wat instanties wat de precieze mogelijkheden zijn, daarom is het ook goed dat je er nu alvast naar kijkt dan heb je nog even ruim de tijd om alles te overwegen. 

Hoop dat je hier wat aan hebt. En anders kun je me altijd terug feedbacken via het apenstaartje. 

Groetjes, 

Just Helping . 

Badge

Hi, 

Ik heb mezelf wel eens hiervoor ingelezen en heb laatst zelfs ook contact opgenomen met zo´n instantie omdat het me ook wel interessant leek. Wel vertelden ze mij dat als je juist 18 bent je onder een andere categorie valt, dus daarom meer betaald, helaas.  Ik denk dat het een kwestie is van even goed contact opnemen met wat instanties wat de precieze mogelijkheden zijn, daarom is het ook goed dat je er nu alvast naar kijkt dan heb je nog even ruim de tijd om alles te overwegen. 

Hoop dat je hier wat aan hebt. En anders kun je me altijd terug feedbacken via het apenstaartje. 

Groetjes, 

Just Helping . 

Wat voor instanties bedoel je?

Reageer