Help me

  • 18 February 2019
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Badge
Heyy
ik ben 13 en zit net op de middelbare ik voel me daar heel erg ongelukkig en wil er niet naar toe. Ik heb het er een beetje met mijn ouders over gehad. Ik heb nu dat als ik terug moet dat ik niet meer wil leven. Het is nu vakantie. Ik wil wel zelfmoord plegen voor school maar niet voor mijn familie waar ik heel veel van hou

3 reacties

Hey,
Hoe komt het dat je je zo ongelukkig voelt op school?
Is het misschien een optie om naar een andere school te gaan?
Het is in ieder geval al een heel goed begin dat je aan je ouders hebt verteld dat je ongelukkig bent op deze school.
Hoe reageerden ze erop?
liefs,
Xxjee
Hoi

Wat vervelend dat je je zo naar voelt op school. Zoals Xxjee zei, is het alvast goed dat je dit gevoel met je ouders gedeeld hebt. Reageerden je ouders begripvol?

Voel je je goed bij een leraar op school, of bij je mentor? Je zou op school kunnen aangeven hoe je je voelt. Op die manier kan er samen met jou bekeken worden waarmee jij geholpen zou kunnen zijn.

Het kan niet de bedoeling zijn dat jij zelfmoordgedachten ontwikkelt door school. Heb je al eerder last gehad van zelfmoordgedachten?

Zijn er specifieke dingen op school die je naar vindt, of vind je dat lastig te benoemen?

Je kan altijd terecht bij 113. Daar kan je anoniem vertellen waar je mee zit, en krijg je vast nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin
School valt mee als je maar op een school zit en waar je je goed voelt en ook vrienden hebt. Is dit niet het geval dan is het super irritant en is het ook niet leuk. Misschie is het een optie om het met je mentor en ouders te bespreken en miss van school te veranderen.

Groetjes! xx

Reageer