Vraag

gymnasium stress

  • 5 September 2020
  • 7 reacties
  • 249 Bekeken

Badge

Ik zit in gym 2 alleen ik heb spijt van Mn besluit ik dacht dat ik het aankon maar daar had ik niet goed over nagedacht ik heb teveel vakken en ik geen tijd meer voor andere vakken dus wil ik stoppen gym ik heb te veel stress alleen blijkbaar mag je alleen in de 4 e stoppen wat moet ik doen 


7 reacties

Hey,

 

Ik zit met hetzelfde probleem, ik zit in 3gymnasium en wil ook stoppen met het gymnasium, alleen mag dat niet van de school. Ik merk dat mijn cijfers erdoor dalen en ben bang dat ik het jaar niet ga halen met het gymnasium. Heeft iemand een goed argument voor mij om te gebruiken om te zorgen dat ik wel mag stoppen met het gymnasium?

Groet

Heey,

Wat fijn dat je terug mocht naar atheneum. Gaat het nu beter, dat je minder stress hebt enzo?

Groetjes,
Simply Me

Badge

hoi hoi

bedankt voor jullie berichten ik heb een paar maanden terug een gesprek gehad met mn mentor en leerjaarcoordinator en ik mocht terug naar atheneum

Heyy,

 

Ik doe zelf ook gym, en heb dr best veel moeite mee gehad. Maar ik vond het wel heel leuk dus ben k doorgegaan. Een vriendin van mij had ook te weinig tijd voor vakken enz. Dus zei is na een paar maanden ook al gestopt, terwijl dit eig niet mocht.

Ze zeggen vooral tot de 4e omdat je het dan niet zomaar laat vallen. Maar als het niet gaat kun je hier indd met je mentor over hebben en sowieso met je vakdocent.

Veel suc6 en k hoop dat t goed komt!

Xxx

Reputatie 1
Badge

hey,

 

Ik zou naar je mentor gaan en zeggen dat je echt te vel stress ervaart en wel weet dat je pas in de 4e mag stoppen maar of je misschien nar athe mag. Bespreek dit ook met je ouders zodat je er niet alleen voor staat. Praat er veel  met je mentor en kink ook wel een beetje overtuigend. Misschien vind je het echt niet meer fijn, laten we het echt gaan bekijken of het kan,

 

Groetjes

HenkDePannenKoekenPlant

hey!

ik snap je stress. op gymnasium zijn de verwachtingen erg hoog, en dat kan veeleisend zijn. 

ik denk dat het het beste is als je het met je ouders en mentor bespreekt. die zouden dan samen met jou een oplossing kunnen zoeken, dat heb ik ook gedaan en ik heb er heel erg veel baat bij gehad!

en betrek het niet al te veel op jezelf, iedereen heeft zijn/haar/hun eigen talenten!

hope this helps!
 

groet,
seabreezes

Reputatie 7
Badge +19

Yo

als je cijfers slecht zijn blijf je wss zitten of zetten ze je vanzelf wel naar een ander niveau. 
maar ik zou als ik jou was met je mentor en je ouders gaan praten… zeggen dat je veel stress ervaart, misschien zijn er oplossingen voor of kun je meer begeleiding krijgen ofz

succes

 

joeeeee

Reageer