Gymasium 3 of Atheneum 3

  • 13 March 2018
  • 4 reacties
  • 356 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit eigelijk met een heel erg luxe probleem. Ik sta een 7,7 gemiddeld voor alles, een 7,5 voor latijn en 8 voor Grieks. In mij klas zitten allemaal echte ‘’nerds’’ om het zo te noemen, ze halen allemaal 9’s, en zelfs 10’en. Ik leer meestal tot 10 uur s’avonds maar haal toch een 7, wat in tegenstelling tot mijn klas echt laag is. Ik voel me er niet prettig mee.
Toen ik pas geleden mijn huiswerk voor Grieks niet af had, zij mijn docent: ‘’Is het Gymnasium niet een beetje te hard voor je?’’. Na dit ben ik er wel steeds meer over na aan het denken. Ook zit ik in een ‘dipje’, maar dat doet er niet toe.
Ik wil graag verder met Gymnasium, maar ook toch weer niet. Help me out! 😃

4 reacties

Ga verder met gymnasium!!! Sowieso hoor! Ik doe het zelf ook en mijn broer ook en hij doet bijna eindexamen en heeft zijn hele leven alleen nog maar zesjes gehaald. En ik ga diezelfde route blijkt het. Pas als je onvoldoendes gaat halen, moet je hier over nadenken. Trouwens, jouw gymnasium zal vast een uitzondering zijn, maar er zijn maar 2/3 mensen die zulke hoge cijfers halen als bij jou in elke klas! Je kan het wel halen! Gewoon doorzetten en vooral goed plannen! Gaat je vast lukken! ❤
Xxxxx
Van Gymnasium kun je altijd nog naar het Atheneum, niet andersom.
Daarnaast zijn die cijfer goed genoeg voor dat niveau.
hey
doe gewoon wat jij wilt. en maak je echt niet zorgen over je cijfers, ik doe ook gymnasium en sta voor de meeste vakken een zeven en ik heb daar nog nooit problemen mee gehad, dus als je het verder ziet zitten zo ik gewoon doorgaan met gymnasium, als het niet lukt kun je altijd nog naar atheneum gaan.
ghost329
Hoi
Jou punten zijn gewoon goed genoeg voor gymnasium en iedereen heeft wel eens zijn huiswerk niet of een keer een wat slechter punt, dat hoort er nou eenmaal bij. Dat andere kinderen misschien betere cijfers halen is fijn voor hun, maar je hoeft je niet met hun te verglijken, jij hebt buiten school misschien ook nog andere velen talenten . Met de punten die je scoort hoef je je geen zorgen te maken dat je t niet gaat halen, want t zijn echt hele goede cijfers.
Wel zou ik je adviseren om eens na te denken of je gymnasium (dus Latijn en grieks) wel echt nodig hebt of dat je daar helemaal niks mee wil gaan doen want dan zou je eventueel ook voor Atheneum kunnen kiezen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Veel succes met je keuze..

Reageer