Vraag

groep 8 kamp?

  • 22 August 2022
  • 10 reacties
  • 513 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi ik ben 12 en ga naar groep 8,

alleen slaap ik nog met knuffels. Binnenkort gaan we op kamp alleen ben ik bang dat ik als enige nog met een knuffel slaap en ik ben bang dat ik dan nogal vernederd word met mijn 12 jaar oude olifant.(mijn knuffel dus) 

wat moet ik doen? Mijn knuffel thuis laten of mijn knuffel meenemen met het risico vernederd te worden?


10 reacties

Hoi hoi. Niks geks aan hoor ! Maar anders laat je je lieve knuffie thuis en maak er een foto of foto's van of filmpje en als je 'm mist kijk je er naar onder het laken :) dan heb je 'm toch een beetje bij je. En verheug je je ook om weer te zien na kamp.  Ik vind het heel normaal hoor een knuf, heb ik ook ! Fijn kamp hoor. 

XxX Sanny 

Ps bewaar je olifantje goed, later vind je dat nog steeds super leuk, zie ik ook bij mijn zus. 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi! Zelf ben ik 14 en slaap ik ook nog met knuffels net als de meeste mensen die ik ken! Waarschijnlijk zijner nog genoeg mensen in jouw klas die ook met knuffels slapen, dus ik denk dat je m wel kunt meenemen als je daar zelf ook fijn bij voelt. Is die klein of groot? Anders kun je m ook altijd nog verstoppen onder je dekbed of in je tas. Ik weet niet in wat voor klas je zit , maat in groep 8 bij mij had de helft van de klas een knuffel mee.

Reputatie 1
Badge

Hey Hey,

Niks aan het handje hoor, gewoon meenemen die knuffel(s). Zelf ben ik 15 en slaap nog steeds met knuffels (ik slaap al 15 jaar met een olifant die op dit moment een rughernia heeft).  En wat ik zelf herinner van het groep 8 kamp is dat bijna iedereen wel knuffels meehad. Plus had ik zelf mijn olifant ook mee en geloof mij heel veel kinderen hadden zo'n vernederende knuffel. Niks om je voor te schamen dus! En als het dan blijkt dat je toch een van de weinige bent die een knuffel bijheeft, want ik weet wel zeker dat je nooit de enige bent.  En er zijn kinderen die daar zich mee gaan bemoeien ,  zeg je gewoon dat jij tenminste 10x zo lekkerder slaapt dan hun. 

x mij

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik las je vraag en ik ben het eens met de anderen. Neem gewoon mee :) niks geks aan juist lief en leuk. En als je ooit denkt van nu ben ik te oud ofzo dan is de tip van Sanny ook een goeie. Maar ik neem m'n Mickey Mouse ook nog wel eens mee haha .  Gewoon je gevoel volgen.

Groetjes liefs Julian XxX

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Isabellie 

Toen ik in groep 8 zat, dacht ik ook altijd dat ik de enige was die met knuffels sliep. Dus verborg ik me knuffel een beetje, maar toen we gingen slapen, viel het me op dat bijna iedereen met een knuffel slaapt.

Dus je bent zeker niet de enige die met knuffels slaapt. Je zal zien dat er nog veel meer kinderen met knuffels slapen! <3

Dus neem hem gewoon mee!

Hopelijk heb ik je kunnen helpen <3

Liefs Mijnproblemen

Niks geks aan toen ik op schoolkamp was in groep 8 sliep ik ook nog met me knuffel en ik had me duim in me mond en ik sliep nog in luier je moet zelf doen waar je fijn bij voelt 

Ik als 13 jarige heb ook knuffels in mijn bed wat is de naam van je olifant als dat heeft?

 

Reputatie 5
Badge +3

Hee, ik slaap ook nog met een knuffel en m'n mama ook hoor, dus echt niet gek! Liefs Vosje

Hi leuk! Gewoon meenemen meid :) knuffels zijn cute en grappig en lief en je kan ze mooi vergelijken. Ik ben het met de anderen eens. Wedden dat er meer zijn zelfs bij de jongens!

Sjammetje xxxx

He om eerlijk te zijn, go for it. Ik ken volwassenen die nog met knuffels slapen.

Ik ben 14 en slaap ook met knuffels want ik raak snel gehecht aan ze. Om eerlijk te zijn is er geen reden om je knuffel niet mee te nemen. En als ze toch pesten, negeer ze. Ze zijn jaloers op je knuffel <3

Reageer