Vraag

Gestuurd naar examencommisie

  • 5 April 2022
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Hoi ik ben vandaag gestuurd naar de examencommissie omdat me docent dacht dat ik san het afkijken was omdat me tekefoon onder me blad was, ik snap de docent wel maar k vroeg of ik mocht lopen en ze zei nee ik had me airpods in en ook op tafel en toen ze dat zag zei ze dat ik naar de examencommissie moest

ik appte mijn mentor en ze zei dag de examencommissie dat moet beslissen. Maar ik las op internet dat sls het je eerste keer is de examencommissie je waarschuwt alleen maar ik ben dus super bang ik heb het ook niet vertelt aan me ouders 

heb je ook zoeits meegemaakt of ken je iemand? Zet je verhaal hier onder en heb je nog tips zeg ze ook! 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dat is naar voor je . Ik weet er niet zoveel van maar denk dat je het beste helemaal eerlijk kunt zijn. Vertel het zoals het is en dan kunnen ze je niet straffen lijkt mij.  Maar ik weet natuurlijk niet hoe die mensen denken. Ik hoop dat je meer tips krijgt van mensen die ervaring hebben. Sterkte hoor !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Het lijkt me eerlijk gezegd vanzelfsprekend dat je naar de examencommissie moet want het lijkt me logisch dat telefoons ed niet zijn toegestaan tijdens examens.. je kunt nu alleen maar hopen op het beste denk ik. 

Hoi, ik weet dat je bij mij op school een 1 krijgt als je je telefoon in een proefwerk (of examen) gebruikt. Maar niet alle docenten zijn zo streng dat ze dit ook echt doen. Als ik jou was zou ik gewoon eerlijk vertellen wat er gebeurd is want dan kom je er waarschijnlijk het beste vanaf.

Reageer