geheugenverlies

  • 4 October 2018
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hai, ik ben djo

ik weet eigelijk niet waar ik dit forum moet plaatsen dus heb ik het onder school en studie gezet omdat ik het hiermee het zwaarst heb.

het begon eigenlijk heel onschuldig. ik kon berichten niet meer herinneren die ik verstuurt had een paar seconden geleden. dit was ongeveer een jaar geleden maar ik krijg er steeds meer last van. ik begin hele gesprekken te vergeten en ik kan niet meer normaal leren omdat ik alles vergeet. het is niet een normaal vergeten het is echt van mijn geheugen gewist of ik het voor de eerste keer hoor. ik weet echt niet waar het aan ligt en het begin steeds erger te worden. ik weet niet wat ik moet doen of waar het aan zou liggen. graag advies.

4 reacties

Het lijkt mij verstandig om je huisarts hierover te raadplegen, want deze kan het namelijk onderzoeken.
Reputatie 2
Badge +9
Ik ben het eens met Menspersoon. Het lijkt wel een beetje op dimensie, maar ik heb daar natuurlijk niet veel verstand van. Je kan misschien aan je ouders vragen of zij misschien weten waar het aan ligt. En ga vooral is even langs de huisarts.

Als je snel dingen vergeet, is het misschien handig als je dingentjes opschrijf van wat je doet of moet doen.

Gr: Mr.S
Ook ik ben het eens met de reacties hierboven. Ik zou even langs de huisarts gaan en het hele verhaal uitleggen, het kunnen namelijk verschillende dingen zijn. De enige manier om erachter te komen welke het is en het mogelijk op te lossen is door langs de huisarts te gaan. En misschien een beetje een rare vraag, maar gebruik je drugs en/of alcohol? Ook hier kan je geheugenverlies van krijgen. Mijn tip is ook om belangrijke dingen op te schrijven en mensen in je omgeving te laten weten dat je last heb van je geheugen. Als je dan een keer iets vergeet wordt het beter begrepen. Heel veel succes!!
Ik ben echt een vergiet over dingen onthouden, je kan proberen van die geheugentraining dingen te doen, want je kan dat gewoon trainen. En raadpleeg idd ook de huisarts want dit is echt vervelend voor je en dat kan ik volledig begrijpen

Reageer