Geen zin in huiswerk

• 17 september 2013
  • 10 reacties
  • 668 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Zijn er meer mensen die gewoon hun huiswerk niet goed maken. Bijvoorbeeld je raffelt het gewoon af doen jullie dat ook soms?

10 reacties

Hey Aleks35,
Ik denk dat bijna iedereen dat wel eens doet. Ik heb er zelf best grote problemen mee, dus het meeste van mijn huiswerk maar ik om 's nachts pas, als het echt niet meer uitgesteld kan worden. Heb je daar vaak last van? Wil je het veranderen?
xxxNobody
Nee school interesseert me niet XD ik game veel liever
Ik heb er ook veel last van, vooral dat ik thuis mijn concentratie soms gewoon niet vast kan houden. 
Ik zou op dit moment bijvoorbeeld eigenlijk moeten leren voor Duits of Bio 😛 Meestal probeer ik gewoon te timen dat ik bijv. 15 min. werk, en dan weer 5 min. pauze houd ofzo.
x Lia
Tuurlijk houdt niemand van leren/huiswerk maken. Maar huiswerk moet wel gemaakt worden, als je nu niks doet zul je het later echt merken in de vorm van een slechte baan, met bijbehorend laag loon. Misschien heeft jouw school wel een huiswerkklas waar je je huiswerk kunt maken en niet afgeleid wordt door games. Anders kun je natuurlijk ook gewoon ergens op een rustig plekje bijv. op school of in de bieb je huiswerk maken, en werk vooruit het is echt een heerlijk gevoel als je je huiswerk zelf kunt doen als jij er tijd en zin in hebt. Een 2de optie is om het met een vriend/vriendin te maken, het is gezellig en je leert veel van elkaar.
Ik heb dat ook ALTIJD ik kan me nooit concetreren dan dring ik mijn zus der kamer binnen. Niet iets om aan te raden want daardoor zorg ik ervoor dat we allebei slechte punten hallen. Of als ik een taak informatica moet maken dan ga ik altijd zo snel mogelijk op FB heeft er iemand een tip?
HeyHey!

toevallig zit ik nu mijn huiswerk te maken
en zoals je het weet, doe ik het niet
maar voor een nerdje netzoals mij, is het beste om aan je toekomst te denken
ik denk meestal aan mijn toekomst en hoe het eruit zal zien (positief denken he)
en dan heb ik de motivatie om tochnnig even mijn laatste sommetje of opdr
af te maken ;)

gr
karim
Uuhh ik begrijp je, maar in mij is t nog erger want ik maak nooit iets... Dit is wel superslecht voor me resultate, succes
Hahah. Maar dat maakt toch niet uit
misschien doe je een niveau lager maar je kunt altijd
je droom halen maar alleen moet je langer studeren
denk er zo over (wat ik nu zeg is een feit)

haha. Suc6
Karim
Ik heb iemand die zijn huiswerk echt niet maakt maar hij haalt wel voeldoendes geen magie hoor.
Ik heb wel problemen met concentraties maar nu gaat het goed nerd cijfers 🆒
Beter maak je het dan ben je er meteen van af 🙂

Reageer