Vraag

Geen vrienden alleen

  • 2 March 2019
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had een vriendin en die gaat nu niet meer met me om. Het is niet mogelijk dat we goed maken maar nu sta ik altijd alleen in de pauzes op school en dat is zo verschrikkelijk mensen staren mij aan ik probeer rondjes te lope in school wat eigenlijk meer opvalt ik kan niet naar de aula want daar is het enorm druk en zou ik wel juist opvallen en ik kan gwn niet met mense probere te praten als k het probeer bijv met iemand in me klas dan praten we wel tidjens de lessen enz maar buiten de klas gaat iedereen naar zijn eige vrienden groepje . Hoe ik me voel is echt niet goed ik ben zo verdrietig dat ik al heel de vakantie er mee zit . En mense op school zoen me eigenlijk meer als iemand die nii veel prat wat juist nii zo is iemand die liefer afstand houd van iedereen

4 reacties

Kun je niet met diegenen meelopen, waarin je ook gedurende de lessen praat?
Zij vinden het duidelijk geen probleem om met jou om te gaan, dus ik neem aan dat je dus wel bij hun groepjes aan zou kunnen sluiten.
Het begin zal waarschijnlijk het lastigste zijn.
Denk je dat het na een tijdje normaal gaat zijn dat k met Haar meeloop na met woe zij omgaat
Reputatie 4
Badge +1

hi hoe gaat het ondertussen al vrienden?laat weten pls want ik heb precies dezelfde situatie

😔

Badge

 

-onnodige quote verwijderd- kindertelefoon

hallo anoniem ik had hetzelfde probleem nu heb ik gewoon vrienden en vriendinnen maar dat komt omdat ik de juf om hulp had gevraagd en die hebben me echt heel erg goed geholpen dus ga naar de juf laat die je helpen om vrienden te maken 😀.   Liefs anoniem

Reageer