Vraag

geen tijd voor leuke dingen

  • 7 April 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Badge +2

hey, ik voel me erg kut, ik heb weinig tot geen tijd voor leuke dingen, ik heb veel toetsen en huiswerk de laatste tijd, daar heb ik ook geen motivatie voor en dan ga ik het uitstellen en dan hou ik geen tijd over voor leuke dingen en daar door ben ik minder blij dan normaal en ik reageer bot op mensen om me heen. iemand tips?


3 reacties

Heey,

Misschien is het een idee om een planning te maken? Dan kun je je huiswerk en het leren voor toetsen en alles indelen en natuurlijk plan je dan ook ruimte in voor de leuke dingen.

Op die manier hoef je het niet uit te stellen en heb je tijd voor andere dingen. Dan hoef je je minder rot en meer blij te voelen.

Succes met alles!

Groetjes,
Simply Me

Badge +4

Ik heb hetzelfde...

Heyhey!

 

Wat miss helpt is jezelf belonen voor de schooldingen die je hebt gedaan. Leer bijv. 1 of 2 uurtjes en sta jezelf toe een half uurtje iets anders te doen wat je leuk vind. Dit kan een film kijken, met vrienden bellen of gwn even een ommetje lopen.

En een plannjng maken is ook altijd handig! Zorg dat je iniedergeval op orde hebt wat je huiswerk is. Dit zorgt al voor minder stress.

 

Xxx

Reageer