geen motivatie om cijfers op te halen

  • 17 May 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

 

Ik zit in 5 vwo en ik sta nu niet op overgaan. Ik vind school en leren helemaal niet leuk, echt vreselijk. Ik heb wel het hele jaar m’n best gedaan, misschien niet altijd even optijd begonnen, maar ja. Ook heb ik elke week bijles voor wiskunde of natuurkunde. Maar alsnog zijn m’n cijfers gewoon slecht. 

Het is nog wel mogelijk om over te gaan, maar ik heb echt geen motivatie om te leren. Ik vind het gewoon helemaal niet leuk. Ik heb naast school zoveel andere dingen te doen, die ik veel leuker vind. Het liefst stop ik met school maar aan de andere kant wil ik wel m’n vwo diploma. 

Wat kan ik doen om iets van motivatie te vinden om m’n laatste toetsweek goed te maken zodat ik niet NOG een jaar langer op school moet zitten.

 

Fay


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je kan het ophalen ligt er aan hoeveel toets je heb en hoe hoog je gemiddeldes zijn

Ja, het kan zeker. Maar ik wil niet leren dus het lukt me ook niet. Ik heb 9 pta’s en nog 7 praktische opdrachten. Doordat het er zoveel zijn weet ik ook gewoon niet meer waar ik moet beginnen.

Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem en het stoort me

Reageer