Ga ik over?

  • 4 July 2018
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ga ik over met deze lijst:
AK: 6.6
BI: 5.2
DU: 6.5
EN: 6.7
GS: 6.0
NA: 7.0
NE: 6.4
SK: 5.2
SP: 6.2
WI: 6.8

Ik sta dus 2 tekorten, wat overgang is.
Maar ik kreeg sinds de 2e periode te horen dat ik voor mijn profiel een 6.5 moet staan, waar ik nu een 6,4 voor sta (EM -WIS en GS). Dit komt doordat ik in het begin een 5,6 voor wiskunde en een 4,7 voor geschiedenis stond want ik wist niets van deze regel af sinds periode 2. Als je naar mijn 2e en 3e periode kijkt dan sta ik voor geschiedenis voor het 2e periode een 7.4 en het 3e een 5,9. Voor wiskunde een 6.2 en een 8.7. Als je dus periode 2 en 3 meetelt dan sta ik voor mijn profiel een 7.1. Ga ik hiermee over ik moet ik blijven zitten? Want ze kijken ook naar periode 1.

Ik ben nu een bespreekgeval.

Ik kies biologie en scheikunde trouwens niet.

2 reacties

"Ik ben nu een bespreekgeval."
Naast het feit dat wij niet de regels van jouw school kennen, kunnen wij natuurlijk vrij lastig bepalen of jij overgaat.

Het zou zo kunnen dat jouw inzet doorslaggevend is , omdat je duidelijk vooruitgang hebt geboekt bij bepaalde vakken.
Echter denk ik dat het wel met de hakken over de sloot is, gezien het totaal van cijfers.
Tijdens die bespreking zullen jouw docenten jou een betere conclusie kunnen geven.
Net zoals @menspersoon denk ik dat je net overgaat
Maar wat wij denken, daar valt niks uit te halen
Het gaat echt van je school en de docenten afhangen
Want stel je voor dat docenten je werkhouding niet goed zouden vinden Dan zou je bijvoorbeeld niet overgaat. Terwijl als je nog een 5 zou staan maar je bent een hele goede leerling in Principe dat zouden ze die 5 door de vingers kunnen zien
Probeer niet te stressen, doe altijd je best, meer kan je niet doen
Het komt goed
X AV

Reageer