Frans docente

  • 29 May 2018
  • 2 reacties
  • 319 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii

Ik moet volgend jaar naar een andere school vanwege mijn niveau. Ik heb een Frans docente, ik vind haar heel aardig , ze helpt mij overal mee wat ik super fijn en aardig vind en ik ga haar volgend jaar heel erg missen.Ik wil haar graag laten weten dat ik haar volgend jaar ga missen en dat vorige wat ik zei, dat ik het super fijn vond dat ze mij hielp met alles. Ik heb dat op een briefje geschreven, wat ik zeggen wou, en ik heb het haar vanmorgen tijdens de les gegeven, ik had het haar aan het einde van de les gegeven. Maar ze stopte het gelijk in haar tas, ze wou het misschien wel niet lezen. Ik ben wel een beetj zenuwachtig wat ze ervan vind...

2 reacties

Hoi!

Ik vermoed dat die docente een rustig moment wilde afwachten om jouw brief te lezen. Waarschijnlijk leest ze die liever thuis, dan in een lawaaierige klas.

Als ze er niets over zegt, kan je vragen of ze het gelezen heeft. Ik vind het goed dat je die brief geschreven hebt, en waarschijnlijk betekent het ook veel voor die docente.

Groetjes
x
Hee LP2003 weet je al wat ze ervan vond je briefje.

Ik had bij mijn diploma-uitreiking een kaart geven aan mijn docent met wat liefs erop en die ging ze ook niet lezen. Thuis zou ze het doen zei ze erbij. Ik weet nog steeds niet wat ze ervan vond en of ze het gelezen hebt. Maar ja

Reageer