favoriete docent

  • 12 September 2022
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 7

hoi ik had vandaag voor het eerst nask en die docent is zo aardig! ze heeft zoals wij het thuis noemen 'jard-humor’ (omdat een klasgenootje van vorig jaar diezelfde humor had, jeweetwel, van die droge humor). ik heb het gevoel dat zij het echt doet omdat ze het leuk vind en niet zoals de andere docenten omdat ze er geld voor krijgen. de andere docenten zwammen alleen maar en zij geeft ons ook echt leuke opdrachten. er gebeuren ook de hele tijd geinige dingen zoals vandaag toen hadden we het over 'boem en zo’ en iemand vroeg mag ik … dan opblazen?? en die docent zei letterlijk 'de enige die hier kinderen mag opblazen ben ik’ en iemand vroeg wat al die spullen waren en die docent zei dat zijn ………… en als je eraan komt vlieg je eruit. en daarna zei ze alsof er niets gebeurt was 'duidelijk?’ met zo'n glimlacht.  dus ik heb nu al zin in morgen want dan hebben we weer nask. hebben jullie ook favoriete docenten zoja waarom en van welk vak?


6 reacties

Reputatie 2
Badge

Deze topic is echt geniaal

Reputatie 7

ja ikr

Reputatie 2
Badge

Zij is ook mijn fafo

Hi @anoniemx123 ,

Wat geinig om te horen dat je het zo naar je zin hebt :), leuk!

Ik heb ook zeker een favoriete docent, ze komt uit Mexico en is echt ontzettend grappig! Verder deel ik niets vanwege de privacy, maar het is ook echt een toppertje. 

Liefs, Junia

 

Reputatie 3
Badge +1

ja dat klinkt heel bekend ik heb dat ook met mijn zorg en welzijn docent altijd als ik van hem les krijg alleen bij het idee al begin ik te lachen waarom zijn humor ik kan me zooo slecht voelen als ik wil you know en als ik van hem les heb gehad kan ik gewoon niet zeggen dat ik niet gelachen heb een voorbeeld laatst vroeg ik aan hem wat vind je eigenlijk zoo leuk aan dit werk met een grote glimlach zei hij omdat ik dan leerlingen kan plagen en vervelen zulke dingen gebeuren vaak ook is hij erg behulpzaam als ik ergens mee zit kan ik ben hem terecht en zijn hulp werkt 9 van de 10 keer ook nog helaas kan ik nu niet meer met hem praten omdat ze op school me evan verdenken dat ik verliefd ben op hem en hoevaak ook zeg dat dit niet waar is toch geloven ze me niet dat is heel jammer en met mij mentor kan ik niet zo goed praten maar ja ondanks dat is het altijd leuk als ik les heb van hem en als ik er dan aan terug denk hoe spannend ik het de eerste paar keer vond toen ik les van hem kreeg snap ik mezelf nu niet waarom dat was ja dus dit is helemaal niet raar en iedereen heeft een favo docent of er een gehad neem dat maar van mij aan😊

Reputatie 7
Badge +15

Ja! Heb ik! Een vrouw en ze is ook mijn mentor, ze geeft klassieke talen. 
btw is onze Natuurkunde docent ook heel leuk… maar hij maakt soms  seksistische opmerkingen waarvan ik denk… uhm 😶 we leven in het jaar 2023 hé?! Dat is niet echt meer heel gepast… 

 

Mij_Niet_Gezien  

Reageer