Vraag

Fake friends

  • 20 March 2020
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik denk dat we het allemaal wel een x hebben mee gemaakt fake vrienden 
 

Ik krijg dus echt bijna van al mijn ‘vrienden’  het gevoel alsof ze  fake zijn en als je dan zo iets op insta story zet ofzo dan zeggen ze allemaal dat ze me goed kennen en dat je me nooit zullen laten vallen enzo. maar dat gevoel heb ik dus niet het liefst zou ik het gw willen vragen maar dat durf ik echt niet en dat wil ik ook niet want ik zit op een best wel kleine middelbare school dus alles gaat zo rond en als ik dat dan ga vragen dan word ik wss helemaal zielig gevonden ofzo maar goed om het niet veel langer te maken hoe gaan jullie met fake friends om of hoe herken je ze??😕

Xx saja


2 reacties

Yo! Ik ken het verhaal ook. Als ik die insta dingen deed zijden ze dat ook altijd maar openduur krijg je toch ruzie met die mensen. Ik heb nu ook maar 2 of 3 goede vrienden waarmee ik ook gewoon na school veel mee omga en niet van die insta en school vrienden. Ik zou zeggen. Laat die fakes lekker doen en zoek 2 of 3 goede vrienden/vriendinnen

 

Groete: je ziet me naam hierboven toch staan

Hey SaJa

 

Ik stel voor dat je je energie investeert in vriendschappen waar je je goed bij voelt, en dat je de eerder onprettige vriendschappen links laat liggen. Op die manier gaat je tijd naar degenen deze verdienen, en eindig jij met fijne vrienden. 

 

Gr. Kenshin

Reageer