Vraag

Examens

  • 13 March 2019
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Examens komen er binnenkort aan.
Ik heb laatst 2 nederlands en 2 engels toetsen gemaakt, die doen ze altijd nog even op het laatste moment. Ze gingen allemaal heel kut.. nu begint volgende week ook mijn toetsweek, en ik had dit weekend een vervelende gebeurtenis (ambulance kwam, ik moest deur openen etc.. ik ben liever jiet te gedetaileerd).
ik zit nu in mijn examenjaar, ik sta allemaal 6jes en een 4,9 voor wiskunde..
ik denk dat ik niet ga slagen aangezien me laatste 4 toetsen voor nederlands en engels, met nadruk op nederlands waaarvoor ik een 5,5 sta redelijk slecht gingen. Bij nederlands kreeg ik een blackout (presentatie) en had ik een verkeerd boek waardoor ik -2 punten kreeg, ookal zei de vrouw van de mediatheek dat het boek goed was omdat hij op de boekenlijst staat..

het gene waar ik me het meest zorgen om maak is dat als ik blijf zitten dezelfde docenten heb die niet kunnen uitleggen of dat de goede docenten weg zijn, 1 gaat sowieso al weg in vrband met pensieon.

ik wou dit gewoon even zeggen.. iemand nog tips ofzo?
mvg anoniem.ghb

3 reacties

Ik ben het eens met de reacties hierboven. Geef het niet op, en werk goed mee. Dat staat immers ook op punten. Succes.
Zoals @JustMyLovelyAdvice ook al zegt: Geef niet op! De schoolexamens tellen maar voor 50% van je eindcijfer mee. Dus als je zorgt dat de eindexamens goed gaan, kun je nog gewoon slagen.
Verder komt er nog een toetsweek aan, dus dat is je moment of shine. Als je nu nog vol gas gaat, kun je slagen.
Reputatie 2
Badge +1
Hey @Anoniem.GHB ,
heel vervelend dat je het gevoel hebt dat heb het niet gaat halen. Maar geef het nog niet op! Zolang jij je best nog dat kan van alles nog gebeuren. Als je echt geen zin hebt om hetzelfde jaar over te doen kan je ook naar als je nog een andere school hebt het laatste jaar daar doen. Dat heeft een vriendin van mij namelijk ook gedaan en heeft het er erg naar d'r zin. Wat je ook kan doen is naar een volwasse school gaan. Daar kan je heen kan gaan voor de vakken die je niet gehaald hebt. Daar maak je aan het eind weer een examen van en zo kan je alsnog je diploma halen, maar dan op een andere manier. Ik weet alleen niet meer hoe dit heet, maar je school zal daar vast nog wel verdere informatie over hebben. Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes,
JustMyLovelyAdvice

Reageer