Ervaringen tijdens het fietsen (half omver gekegeld en achtervolgd)

  • 15 December 2022
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yooo,

Ik fietste rustig met een klasgenoot naar huis, maar er kwam een groepje jongens tegemoet (ik denk een stuk of 7 vierdeklassers ofz..?) En ze waren al aan t schelden enz, maarja, weetje, boeiend...  Alleen een van hun had een houten paal ofzo vast, van bijna een meter denk ik. Toen we langs ze fietsten gooide hij die paal tegen onze fietsen aan. Hij raakte alleen onze banden en we konden met moeite overeind blijven. Hij zat te schelden omdat we niet vielen en toen renden ze achter ons aan. Gelukkig waren ze niet zo snel en konden we redelijk makkelijk wegkomen. 

Hebben jullie wel eens zoiets maagemaakt?

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Rare jongens om eerlijk te zijn, ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Ik zat naar huis te fietsen en ik moet elke keer langs een bar en af en toe zijn er een paar dronken mensen buiten. Een keer spuugde zo'n dronke man op mij, gelukkig kwam het op mijn jas en niet op mijn gezicht ofzo, maar het was wel walgelijk. 

Jammer dat je dat hebt moeten meemaken, maarja, sommige mensen zijn eenmaal een beetje raar

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja wat een nare lui zijn er soms toch.  Ik heb ook wel eens met een grote boog om een schreeuwerig groepje gefietst omdat je merkt dat ze agressief doen en elkaar ophitsen. Waarom mensen dan anderen moeten bang maken is me een raadsel. Goed dat je weg kon komen ! 

Groetjes liefs Julian X

Reageer