Vraag

Engelse studie

  • 22 June 2022
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Is het super moeilijk om een volledige Engelse studie te volgen als Engels niet je eerste taal is? Ken je iemand die dat deed?

Ik wil heel graag sociologie in het buitenland studeren, maar ik ben bang dat ik het niet haal vanwege de taal. Ik spreek wel gewoon goed engels en ik luister dagelijks Engelse podcasts.


5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Nou zo te zien voor jou niet!! Ik heb zelf dyslexie en ik zit in de 2e mavo havo tweetalig dus bijna alle vakken in het Engels!! 
 

Ik wil zelf Frans docent worden met dyslexie ik weet niet of het mij ooit gaat lukken maar ik ga ervoor!!!

 

je moet alleen een ding weten wil je dit echt 100% of niet 

Doe het is een leuke uitdaging!!

Liefs,

Reputatie 3
Badge +3

Heyyyyy 

 

ik zelf heb Engels als een tweede taal dus ik weet niet wat je hiertegen kan doen misschien een website idk hoop dat het lukt 

Badge

Is het super moeilijk om een volledige Engelse studie te volgen als Engels niet je eerste taal is? Ken je iemand die dat deed?

Ik wil heel graag sociologie in het buitenland studeren, maar ik ben bang dat ik het niet haal vanwege de taal. Ik spreek wel gewoon goed engels en ik luister dagelijks Engelse podcasts.

Ik heb zelf nu 4 jaar tto gedaan ( alle lessen in het engels) en je begint de Engelse taal heel snel beheersen. dus als je voldoende Engels spreekt en je de eisen van de studie haalt is het geen probleem en komt het wel goed.

 

Groetjes anoniem2006789

Reputatie 4
Badge +1

Is het super moeilijk om een volledige Engelse studie te volgen als Engels niet je eerste taal is? Ken je iemand die dat deed?

Ik wil heel graag sociologie in het buitenland studeren, maar ik ben bang dat ik het niet haal vanwege de taal. Ik spreek wel gewoon goed engels en ik luister dagelijks Engelse podcasts.

Nee hoor! Ik ga zelf over een jaar bij de middelbare school waar ik op ga, een speciale studie doen met Engels, met hulp van een Engelse Universiteit. En zo te zien heb je al ervaring met Engels, dus komt helemaal goed. Heb nog een fijne dag, ('penny is out!')

 

 

Hi, 

lijkt me juist een super leuke uitdaging. 

Als je ouders het er mee eens zijn om dit te gaan doen, why not ! 

Lijkt me juist een super vette ervaring en het lijkt me daarom ook zeker waard. Als jij in jezelf gelooft en je wilt dit echt, zou ik het zeker doen.  En wees niet bang of je het wel of niet kunt, in het begin zal het zeker wennen zijn maar je gaat erheen om te leren en dat gaat allemaal op een gegeven moment vanzelf. 

Go for it ! 

Groetjes, 

Just Helping. 

Reageer