Vraag

Engelse boeken, tips?

  • 16 May 2022
  • 9 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik heb voor school the boy in the striped pyjamas en everything everything gelezen. Nu moet ik This is what I did lezen. Ik ben niet zo goed in Engels en zou mijn Engels ook willen verbeteren door middel van boeken lezen. Nu heb ik een vraag aan jullie: hebben jullie nog leuke Engelse boeken gelezen die echt aan te raden zijn? :) 

xx Eenmeisje004 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Eenmeisje004 

Het laatste boek dat ik voor engels heb gelezen was Butcher Boy, maar die moet je zeker niet lezen. 
We hadden met de klas ook The Fault in our stars gelezen, misschien is dat wat voor je.

FIOS gaat over een meisje die ongeneeslijk ziek is, maar toch wat maakt van dr leven. Niet te moeilijk en niet heel saai.

Groetjes DaVinci

Reputatie 7
Badge +14

@DaVinci thanks voor de tip! :) 

xx Eenmeisje004 

Heyyy! Wij hebben voor Engels een boek bespreking! Ik moet het boek : how I Met Myself lezen. Over een man die zichzelf ontmoet en dan op een zoektocht gaat. Op internet staan ook nog hele fijne aanraders! Heel veel succes!!

Reputatie 7
Badge +14

@JooJootje dankjee :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +9

This is where the world ends door Amy Zhang is een goeie (ik zit wel 2e klas tho dus idk)

Je kan ook de korte verhalen van Roald Dahl lezen.  The Wonderful Story of Henry Sugar and Six More is een aanrader.  Mijn moeder spaart boeken van Roald Dahl daarom heb ik die gelezen. 

Reputatie 1
Badge

Ik raad de boeken van Alice Oseman erg aan, Ik heb zelf Solitaire, Nick and Charlie, en alle delen van Heartstopper van haar gelezen. Ik zit in de 4e en mijn Engels is best goed, dus ik weet niet of dit echt een goede aanrader is maar ik kon er makkelijk doorheen lezen in ieder geval.

Badge

Ik ben zelf best goed in engels maar lees dus ook vaak in het engels dus ik heb zeker wat aanraders. Je zou dan zelf even moeten kijken of ze jouw niveau een beetje matchen want dat vind ik moeilijk in te schatten. 

A good girl's guide to murder: Dit boek las heel makkelijk weg doordat het geschreven was in de vorm van een verslag

One  of us is lying: Ik ben deze nu aan het lezen maar dit boek is ook geschreven in de vorm van een soort dagboek (en er is een deel 2 van: one of us is next)

It ends with us en they both die at the end zijn best wel booktok classics, ik heb ze zelf nog niet gelezen maar ga ze binnenkort waarschijnlijk lezen.

Hoppelijk heb je hier iets aan

-xx-

Reputatie 7
Badge +14

Thanks allemaal! :) 

xx Eenmeisje004  

Reageer