Docenten geen hand willen geven

  • 18 January 2019
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi
Ik heb een soort probleem nou ja anderen maken er een probleem van; op school met ik mijn docenten een hand geven maar ik vind dat echt niet fijn en sommige docenten hoef ik geen hand te geven geluk maar als ik het bij anderen doe krijg ik problemen . Ik vind het niet prettig om veel met mensen om te gaan of om in de winkel te zijn. Heeft iemand tips hoe ik er misschien wat minder last van kan hebben op school want op school lachen mensen me uit omdat ik moeilijk doe om dat ik docenten geen hand wil geven

ik hoop voor wat hulp
van koolmeesje

8 reacties

Ik snap het ik vind de pauzes op mijn school ook echt verschrikkelijk. Iedereen loopt tegen je aan en kijkt naar je. Je moet eigenlijk gewoon zeggen tegen die docent dat ze van je af moet blijven en je het gewoon wil houden bij goedemiddag of goedemorgen ofz. want ik vind niet dat die docenten daar boos om moeten worden
Ik snap het ik vind de pauzes op mijn school ook echt verschrikkelijk. Iedereen loopt tegen je aan en kijkt naar je
. dat heb ik ook en dan ook gewoon geen sorry zeggen als ze tegen je aan botsen

Je moet eigenlijk gewoon zeggen tegen die docent dat ze van je af moet blijven en je het gewoon wil houden bij goedemiddag of goedemorgen ofz. want ik vind niet dat die docenten daar boos om moeten worden


ik probeer dat dus ook altijd maar het helpt iet ze zeggen je bent niet netjes als je geen hand geeft en ik zeg dan ja dan ben ik liever niet netjes dan dat ik u een hand moet geven
Hey koolmeesje

Op school wordt van je verwacht dat je docenten een hand geeft, maar je vindt dat niet fijn. Ik vind dat ze je niet mogen dwingen om een docent een hand te geven, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend moet zijn om daar steeds opmerkingen over te krijgen.

Voel je je in een winkel of tijdens de pauzes meer op je gemak als er iemand bij je is? Je zou er kunnen voor zorgen dat je op school met een vriend(in) de pauzes doorbrengt en naar de winkel gaat. Je zou af en toe alleen naar de winkel kunnen gaan, zodat je er geleidelijk aan kan wennen.

Groetjes
Kenshin
Hey koolmeesje

Op school wordt van je verwacht dat je docenten een hand geeft, maar je vindt dat niet fijn. Ik vind dat ze je niet mogen dwingen om een docent een hand te geven, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend moet zijn om daar steeds opmerkingen over te krijgen.
ja want ze zeggen dat ik het voor de grap doe en dat is niet zo

Voel je je in een winkel of tijdens de pauzes meer op je gemak als er iemand bij je is? Je zou er kunnen voor zorgen dat je op school met een vriend(in) de pauzes doorbrengt en naar de winkel gaat. Je zou af en toe alleen naar de winkel kunnen gaan, zodat je er geleidelijk aan kan wennen.
Mijn vrienden wonen 45 minuten van mij vandaan dat is het ook.
Iemand een hand geven is slechts een handeling uit beleefdheid, dus ik neem aan dat school jou daartoe niet kan dwingen.
Ik zou ook verwachtend dat de docenten op een gegeven moment ook doorhebben dat jij daar geen zin in hebt, maar blijkbaar is dat niet het geval.
Ik neem aan dat als jij dit met je mentor deelt, dat jij mogelijk er geen problemen meet mee krijgt.
Iemand een hand geven is slechts een handeling uit beleefdheid, dus ik neem aan dat school jou daartoe niet kan dwingen.
Ik zou ook verwachtend dat de docenten op een gegeven moment ook doorhebben dat jij daar geen zin in hebt, maar blijkbaar is dat niet het geval.
Ik neem aan dat als jij dit met je mentor deelt, dat jij mogelijk er geen problemen meet mee krijgt.


oh daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht slim idee ga ik maandag proberen
Iemand een hand geven is slechts een handeling uit beleefdheid, dus ik neem aan dat school jou daartoe niet kan dwingen.
Ik zou ook verwachtend dat de docenten op een gegeven moment ook doorhebben dat jij daar geen zin in hebt, maar blijkbaar is dat niet het geval.
Ik neem aan dat als jij dit met je mentor deelt, dat jij mogelijk er geen problemen meet mee krijgt.



ik heb het gevraagd en ze zegt je moet je er maar over heen zetten
dus ik ben best wel boos
Wat vervelend dat je mentor onbegripvol reageerde. Je zou je ouders kunnen vragen om je mentor te mailen, met de mededeling dat jij je er oprecht ongemakkelijk bij voelt, als je docenten een hand moet geven.

Groetjes
Kenshin

Reageer