Vraag

Docent heeft gevoelens voor mij?!

  • 20 January 2017
  • 12 reacties
  • 769 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een paar dagen geleden had ik geschiedenis.
Best wel normaal zou je denken, maar aan het einde van de les liep het wat anders dan normaal... ik was rustig mijn tas aan het inpakken en toen kwam die docent naar mijn lopen. Hij zei
dat hij mij aantrekkelijk & opwindend vond. Ik schrok daar best wel van, want ik denk zelf niet dat het heel normaal zegt als je docent van 50 dat tegen je zegt?! Heeft iemand misschien tips voor mij, want ik weet zelf niet echt wat ik ermee moet

12 reacties

Je kunt het melden bij je mentor of bij je conrector.
En geef bij je geschiedenis docent aan dat je liever niet hebt dat hij dat weer zegt.
onnodige quote verwijderd
Dit dus ^
Je kunt het melden bij je mentor of bij je conrector.
En geef bij je geschiedenis docent aan dat je liever niet hebt dat hij dat weer zegt.


sluit me hier helemaal bij aan
Je kunt het melden bij je mentor of bij je conrector.
En geef bij je geschiedenis docent aan dat je liever niet hebt dat hij dat weer zegt.


Helemaal waar. Zou ik ook doen.

Eventueel het tegen je vrienden zeggen, zodat zij je kunnen helpen als je docent nog eens zoiets doet.
Gewoon voortaan als eerste de klas uitgaan, en hem aangeven bij de politie voor pedofilie, want dat is dit.
Pedofilie gaat ver, dat is toch echt bij jongere kinderen. Toch zou ik hiervan zeker melding maken bij school, mentor, docent in kwestie en ouders. Persoonlijk zou ik geen les meer willen van deze docent. Ik zou me dan namelijk niet veilig meer voelen. Onthoud wel dat het jouw woord tegen het zijne is. Hoewel ik je absoluut geloof, kunnen mede docenten je niet geloven, maar zet dan gewoon door!
ik zou m aangeven bij de politie heel erg dit!!!!
het heeft geen zin om naar de politie als hij alleen meer zegt dat hij je aantrekkelijk vind. Dit soort problemen moeten inderdaad met mentor en/of conrector opgelost worden.
De politie er bij Halen heef geen zin !!!!
Je hed geen bewijz en ik denk niet dat de politie er veel mee kan.
Om dat dit al 5 maande geleden is en om dat hij tog gaat ontkennen.
Ik zou het wel tegen een volwassen zeggen en je mentor.

Ik vind dat dit ook niet kan!!!!

Gr angelv
Hoi!

Je zegt best tegen hem dat je het niet fijn vindt dat hij dat tegen je zegt. Stuur ook een mailtje naar je mentor, zodat die op de hoogte is. Als die leraar verder gaat en je blijft lastigvallen, is het belangrijk dat je op tijd ingrijpt, door het aan je ouders te vertellen en naar de schoolleiding te stappen. Die leraar mag dat soort dingen helemaal niet zeggen.

Groetjes
x
Je kunt het melden bij je mentor of bij je conrector.
En geef bij je geschiedenis docent aan dat je liever niet hebt dat hij dat weer zegt.


Helemaal waar. Zou ik ook doen.

Eventueel het tegen je vrienden zeggen, zodat zij je kunnen helpen als je docent nog eens zoiets doet.




Helemaal mee eens!
ik zou het aangeven bij mentor of andere docent en op het moment dat ze ervan weten zijn ze verplicht er iets mee te doen

Reageer