docent gebeft en seks gehad

  • 23 May 2021
  • 5 reacties
  • 4265 Bekeken

Badge

Hoi, ik zal even beginnen met mezelf voor te stellen. Ik ven 15 jaar en zit nu in 4 vwo.  Op vrijdag voor de vakantie  moest ik naar school, en toen gebeurde daar iets bijzonders.  In de ochtend had ik engels les. De docente wou graag even na school met mij praten over engels aangezien ik geen voldoende ernvoor stond, en het een kernvak is.  Nou, aan het eind van de dag liep ik dus het engels lokaal binnen, en toen zat mijn engels docente daar. Ik vond haar altijd best wel sexy (en ik had een kleine crush op haar.) , maar vandaag had ze extra sexy kleding aangedaan. Nouja, doet er allemaal niet toe natuurlijk, maar ik dacht ik vermeld het er toch even bij.  Nouja, wij hadden toen een gesprek over hoe ik mijn cijfers op zou gaan halen, zodat ik naar 5vwo zou kunnen. Ik wist niet precies hoe ik dat moest doen vertelde ik aan haar, maar zij zei dat se wel een oplossing wist.  Ze zei dat ik seks met haar moest hebben, en dat dat de enige manier was. We hebben toen seks gehad, en ik heb haar gebeft en zij heeft mij gepijpt. Ik vond dit zelf erg lekker.  We hadden die woensdag voor de vakantie een toets, dus zij zei dat ze me daar dan en goed cijfer zou geven. Nou, en deze week kreeg ik mijn cijfer terug, en het was een 8.7. Ik zie dit als een win-win situatie, maar wat is jullie mening hierover?


5 reacties

Badge

Dit soort dingen hoor ik vaker op het forum. Ik vind het geen slimme beslissing als ik eerlijk moet zijn. Niet alleen breng je jezelf ermee in de problemen, maar je docent kan ook nog aangeklaagd worden als dit naar buiten komt en ze wordt dan zeker ontslagen. Daar komt ook nog eens bij dat het allemaal leuk is dat ze je een goed cijfer geeft zodat je over gaat, maar op het eindexamen straks, kan ze niet heel veel verschil maken voor je vrees ik. Ook denk ik dat je als je later volwassen bent hier best wel spijt van zou kunnen krijgen. Seks is sowieso iets wat gewoon fijn is, maar dat betekent niet gelijk dat je het met je docent hoeft te doen. Ik hoop in ieder geval dat je voor de volgende keer goed nadenkt over wat je doet, want dit was een domme keuze wat mij betreft.

Tuurlijk lijkt dit win-win want je hebt immers seks gehad en ook nog eens en goed cijfer gekregen. Wat wil een mens nog meer?!

Desalniettemin is seks met een docent nooit goed. Het is best wel illegaal (je bent minderjarig) en zij kan hierdoor mega in de problemen komen. Het is wat mij betreft gewoon iets dat je niet doet, hoe leuk het ook lijkt. Net als seks met familieleden (dat hoor je hier ook vrij vaak). Houd het bij deze ene keer en probeer in de toekomst wat afstand te houden van je docent. Succes!

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

 

Ik kan me hier in je verplaatsen, maar toch raad ik je aan om dit op de een of andere manier stop te zetten. Het risico bestaat dat als er iets tussen jullie gebeurt dat ze dan het cijfer verandert, ofzo. Het is eigenlijk een afhankelijke relatie en dat moet je ten aller tijden voorkomen!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anoniempje420,

 

Dit lijkt wel heel erg op een win-win situatie, jij hebt seks met een knappe Engels docent, jij krijgt een goed cijfer voor de toets en jij mag over naar 5VWO. Alleen is dit niet heel erg goed voor de reputatie van jouw docent, want door met haar seks te hebben, kan jij haar hele leven verpesten, want zij verliest waarschijnlijk haar baan. Dus ik zou het niet doen.

 

Groetjes,

Anoniempje222w

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Het lijkt inderdaad enorm op een win-win situatie: Je had seks en je hebt een goed cijfer! Wat wil je nog meer? Maar dit is echt NIET goed! Als je er goed bij voelt is het geen probleem voor jou, maar voor die docente… Als iemand er maar achterkomt is ze ontslagen en waarschijnlijk krijgt ze ook nog problemen met de politie… Maar maak je geen zorgen! Zolang niemand er achterkomt is het geen probleem! Want dit is eigenlijk illegaal als ik het goed begrijp… Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes!

Reageer