Dipjes in cijfers

  • 14 February 2018
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo daar ben ik weer hoor het is weer zover!

Nou dus hier mijn vraagje...

Ik ben een meisje van 14 jaar en zit in de 2de klas op vwo(+), ik haal soms zevens en achten, maar de andere keer haal ik vieren en vijven. Ik noem het zegmaar dipjes.
Hebben anderen hier ook last van of ben ik de enige?

XOXO

3 reacties

Op de middelbare school haalde ik wel altijd hele lage cijfers in de proefwerkweek omdat ik dan voor heel veel toetsen tegelijk moest leren. Verder had ik dat niet.
Hee,

Tuurlijk ben je niet de enige.
Alhoewel ik niet op het vwo zit (ik zit op havo, 3e klas) heb ik dat ook weleens.
Soms heb ik dat zelfs voor toetsen die best makkelijk zijn en dan vind ik het gewoon knap hoe ik het zo slecht heb kunnen doen.
Ik heb laatst nog zoiets gehad:
Ik had 2 so's gehad voor Engels, daar zat ongeveer een maand tussen.
Voor het 1e so had ik een 9.5 en voor de andere een 1.
Ik ben niet heel erg achteruit gegaan met Engels dus het was niet zo'n groot probleem.
Maar ik zal je er pas zorgen om maken als je ook echt achteruit gaat met de vakken waarvoor je op dat moment een slecht cijfer voor hebt gehaald.
Ik vind het meestal goed genoeg als ik met mijn cijfers over kan gaan, maar het ligt er natuurlijk aan waarmee jij tevreden bent. Maar stel niet te hoge eisen aan jezelf!
Geloof mij maar, daar ga je alleen maar meer door achteruit!
Maar je bent dus zeker niet de enige, maak je daar maar geen zorgen over.

Groetjes.
"vwo(+)"
"+" ?

Nouja, de enige ben jij duidelijk niet , maar misschien kun je kijken waardoor het komt.
Als jij dat eenmaal weet zou je er iets aan kunnen doen.

Reageer