Vraag

Damesondergoed dragen tijdens gym

  • 2 November 2020
  • 51 reacties
  • 1006 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Ik draag sinds een half jaar dames ondergoed. Nu voel ik mij hier heel fijn bij en vind het lekker zitten. Alleen met de gymlessen vind ik het erg vervelend omdat ik me dan moet omkleden. Daarom doe ik nu ook al een half jaar niet meer mee met de gym, maar ik zou wel weer heel graag mee willen doen, maar dan wel in het ondergoed dat ik op dat moment draag. Heeft iemand tips of oplossingen hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Groeten Wesley 


51 reacties

Oké. Zijn er nog tips om ervoor te zorgen dat anderen niet je ondergoed zien. 

En als je verder geen oplossing ziet. Dan zou ik zeggen wees jezelf. Mensen zullen jou moeten accepteren zoals je bent, toch?

Jaa dat is waar. Maar ben gewoom bang voor de opmerkingen. Want draag geen dames boxers namelijk. 

Ja ik kan begrijpen dat je bang bent voor opmerkingen.

Je kan misschien een longshirt aandoen op de dagen dat je gym hebt, dan valt het shirt een beetje meer over je onderbroek waardoor het niet heel duidelijk zichtbaar is. En heel snel wisselen tussen je gewone broek en gymbroek. Of eventueel dat je eerst een pijp uittrekt en dan een been al in je gymbroek en dan de andere. Maar dat lijkt me wel weer wat moeilijker.

Groetjes,

Simply Me

Oké dankjewel voor het meedenken

Ik heb al geprobeerd om dames boxershorts te dragen omdat dat lang niet zoveel opvalt als een string wat ik altijd draag. Maar vind een damesboxer echt niet lekker zitten en hij kruipt de hele tijd op en de randjes rollen om. Dus heb liever een string. 

Ik heb al geprobeerd om dames boxershorts te dragen omdat dat lang niet zoveel opvalt als een string wat ik altijd draag. Maar vind een damesboxer echt niet lekker zitten en hij kruipt de hele tijd op en de randjes rollen om. Dus heb liever een string. 

Koop mannenboxers en doe die erover heen dragen, zoals simply me hierboven zei.

Zit dat wel fijn? 

Hi Wesley,

 

Ik heb alleen nog maar vrouwen ondergoed, heb geen mannen ondergoed meer

ok, ja dan wordt het lastig om een jongensboxer van jezelf erover aan te trekken als je die niet meer hebt, maar gelukkig hebben ze er thuis dus kennelijk geen problemen mee dat je vrouwen ondergoed draagt.

Ik bedoel, diegene die bij jou thuis de was doet ziet in de was jouw vrouwen ondergoed….en geen jongens onderbroeken meer…

 

Jaa dat is waar. Maar ben gewoom bang voor de opmerkingen. Want draag geen dames boxers namelijk. 

draag je dan strings of wat?

 

Na alle tips die je al gekregen hebt, zou ik zo 1,2,3 niet weten wat je nog zou kunnen doen, zodat het niet opvalt bij het omkleden.of je moet op dagen dat je gym hebt gewoon een joggingbroek aan doen naar school en dan zeggen dat je daar liever in gymt ipv in je korte gymbroekje…

Dan hoef je je helemaal niet om te kleden.

 

Iig succes.

 

Groetjes,

M&M's

Jaa draag strings inderdaad 

Iemand nog meer tips? 

Hallo, 

Ik heb de tip geprobeerd van herenondergoed erover heen dragen, maar dit zit helemaal niet lekker. Heeft iemand anders nog een tip voor mij?

Groeten Wesley 

Hey Wesley,

Wat goed dat je de tip hebt geprobeerd van herenondergoed eroverheen dragen, alleen jammer dat het niet zo lekker zit en dus eigenlijk niet een goede oplossing is. Nu je het geprobeerd hebt, weet je dat ook weer en ben je alweer een stapje verder.

Ik zou zo snel niet een ander idee of oplossing hebben. Wat je zou kunnen doen is op de dag/dagen dat je gym hebt alleen een mannenonderbroek aandoen. Dus dat je geen vrouwenonderbroek draagt die dag of eventueel na de gym naar de wc gaat en daar je mannenonderbroek verwisselt voor een vrouwenonderbroek. Ik weet niet of je daar voor openstaat? Of anders wat M en Ms hierboven zei een joggingsbroek aan doen op die dagen en zeggen dat je daar in gaat gymmen in plaats van een korte gymbroek.

Als je dat allebei geen goed idee vind of het werkt niet, dan zou ik gewoon lekker omkleden met die vrouwenonderbroek aan en dan zie je wel wat er uitkomt. Je kunt het altijd eens proberen, hoe dat gaat!

Succes en groetjes,

Simply Me

Herenondergoed vind ik echt niet meer lekker zitten. Het is een hele stap om mijzelf om te kleden in de jongens kleedkamer omdat ik een string draag in plaats van normale vrouwenslipjes.

Groetjes Wesley

Reputatie 2
Badge +2

Hey Wesley,

Misschien kun je een slidingbroek en een ondershirt thuis aandoen voordat je naar school gaat.

Dan ziet niemand het ondergoed. En kun je je broekje en gymshirt aandoen in het kleedlokaal.

hopelijk helpt dit

Wat is een sliding broek? 

Hey Wesley,

Hier een linkje met wat meer informatie en verschillende soorten sliding broeken.

https://www.plutosport.nl/sporten/voetbal/kleding/slidingshorts#slidingbroek

Het is wel slim bedacht van @myrthe2006, want dit broekje kan je dus thuis al aandoen onder je gewone kleren. En dan ziet niemand op school als je je omkleed je ondergoed, omdat je toch die slidingbroek aanhebt en je doet dan gewoon je sportkleren eroverheen. Moet je alleen ff kijken hoe praktisch het is om heel de dag met die broek aan te lopen. Maar die zou je natuurlijk ook even snel in de wc kunnen uittrekken na het gymen.

Groetjes,

Simply Me

Oké dankjewel voor de tip. Heb altijd aan het eind van de dag gym. Dus is wel beetje vervelend dat ik hem dan al hele dag moet dragen. Trouwens zou een string daardoor doorschijnen?

Groeten Wesley 

Hey Wesley,

Oh dat is inderdaad wel vervelend ja. Kan je niet net voor gym naar de wc gaan en dan snel die slidingbroek aantrekken onder je gewone broek en dan in de kleedkamer je sportkleding. Of dat je eerder of later dan de rest naar de kleedkamer gaat? Als dat niet lukt zul je het moeten proberen hoe dat is om heel de dag te dragen, misschien merk je er op een gegeven moment niet eens zo veel meer van.

Ik denk niet dat een string daar doorheen schijnt. Het zou kunnen dat je misschien een randje ziet, omdat zo'n slidingbroek best strak rond je lijf zit. Maar dat zul je waarschijnlijk ook wel zien stel je zou er een mannen onderbroek onder aan hebben. Verder denk ik ook dat het niet zo heel erg opvalt hoor, en wat maakt een randje nou uit. Ik denk niet dat mensen zo specifiek kijken, dat kan ik me tenminste niet voorstellen. Tenzij je midden in de kleedkamer gaat omkleden, dan wel, maar ik denk niet dat je dat gaat doen;)

Hopelijk gaat het je op deze manier lukken!

Groetjes,

Simply Me

Nogmaals bedankt voor de tips. Als een herenonderbroek erdoorheen schijnt heb ik er niet zoveel moeite mee. Maar omdat ik strings draag wil ik echt niet dat ze het zien. Zijn er nog meer tips om ervoor te zorgen dat het zo min mogelijk opvalt. 

Groeten Wesley 

Hey Wesley,

Ik snap dat je niet wil dat het doorschijnt. Ik denk zelf eigenlijk dat dit wel meevalt, misschien dat je een randje zult zien, maar of het nou zo duidelijk is dat je een string aan hebt denk ik eigenlijk niet. Uiteindelijk ben je best snel omgekleed van je gewone broek in je sportkleren dus ik denk dat het wel meevalt. Wat sowieso handig is, is om een effen string aan te doen zonder kant of een strikje of zoiets. Zoiets zou natuurlijk wel sneller opvallen. Verder denk ik dat je het echt niet zo goed ziet dat je een string aan hebt, ik zou het gewoon proberen. 

Groetjes,

Simply Me 

Oké dankjewel. Ik weet niet of je zelf ook strings draagt. Maar zoja heb je dan misschien wat aanraders voor mij? 

Hey Wesley,

Zelf koop ik mijn ondergoed bij de HEMA of Zeeman, maar ook weleens bij een ondergoedkraam op de markt. De HEMA of Zeeman hebben trouwens prima kwaliteit ondergoed.

Ik vind ondergoed van katoen het lekkerst zitten en verder gewoon een beetje neutraal, hoeft van mij niet zo bijzonder.

Denk je dat het je met al deze tips gaat lukken?

Groetjes,

Simply Me

Draagt u strings dan? 

Hey Wesley,

Nee, ik draag geen strings die vind ik persoonlijk niet lekker zitten. Ik draag een hipster of een slipje.

Groetjes,

Simply Me

Reageer