Vraag

Damesondergoed dragen tijdens gym

  • 2 November 2020
  • 51 reacties
  • 1006 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Ik draag sinds een half jaar dames ondergoed. Nu voel ik mij hier heel fijn bij en vind het lekker zitten. Alleen met de gymlessen vind ik het erg vervelend omdat ik me dan moet omkleden. Daarom doe ik nu ook al een half jaar niet meer mee met de gym, maar ik zou wel weer heel graag mee willen doen, maar dan wel in het ondergoed dat ik op dat moment draag. Heeft iemand tips of oplossingen hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Groeten Wesley 


51 reacties

Hey Wesley,

Misschien zou je je kunnen omkleden in de wc of in een douchehokje. Vaak is er in de kleedruimte of vlakbij de kleedruimte wel een wc en dan zou ik daar je gym broek aantrekken. Het zou kunnen dat mensen dan daar iets over zeggen of vragen, maar daar zou ik me niet zo druk over maken. Ik heb zelf ook een meisje in de klas gehad die zich altijd in de wc of een douchehokje omkleedde. Aan het begin zei of vroeg iemand er nog weleens wat over, maar op een gegeven moment was het gewoon zo en eigenlijk is het ook geen probleem ofzo. Niemand heeft er last van en jij mag gewoon jezelf zijn!

Succes en groetjes,

Simply Me 

Hallo, 

Dankjewel voor je reactie. Helaas is er geen wc in de kleedkamer, dus dit gaat een beetje lastig. 

Groeten Wesley 

Dan kan je je misschien omkleden in een wc ruimte op school en dan lopen naar de gymzaal? Ik weet natuurlijk niet hoe jullie school is ingedeeld, maar bij ons gebeurt het wel vaker dat mensen zich omkleden in de wc en dan ff door de hal naar de gymzalen lopen. En wij hebben ook nog losse omkleedhokken op school. Voor als je bijvoorbeeld aankomt op school en dan zeiknat geregend dat je je dan even omkleed of als het heel druk is bij de gymzaal of als we buiten gymen, zulk soort dingetjes. Misschien kan je je daar omkleden?

Bij ons is de gymzaal helaas niet bij school maar 10 minuten fietsen. Dus is ook beetje lastig. Zijn er misschien nog andere oplossingen? 

Hey,

misschien is het dan beter om een les van te voren je gymbroek aan te doen op school en dan kan je na de volgende les gelijk door naar gym. 

Hey, 

Dankjewel. De les ervoor is geen mogelijkheid, want kan me tijdens die les niet omkleden. 

Groeten Wesley 

Hey, 

Dankjewel. De les ervoor is geen mogelijkheid, want kan me tijdens die les niet omkleden. 

Groeten Wesley 

In de pauze voordat je gym begint? de 5 minuten looptijd die je hebt om naar je lokaal te gaan, kan je ook gebruiken om naar de wc te gaan om dan om te kleden. Of mocht je de eerste of tweede uur gym hebben, thuis alvast je gymbroek aandoen. 

Heb het 1 na laatste uur van de dinsdag en donderdag gym. Eerder aantrekken kan echt niet want vind herenondergoed totaal niet lekker meer zitten. Sorry. 

Heb het 1 na laatste uur van de dinsdag en donderdag gym. Eerder aantrekken kan echt niet want vind herenondergoed totaal niet lekker meer zitten. Sorry. 

Nogmaals, ik bedoel je gymbroek of de broek die je draagt voor gym. 

Daar is helaas geen mogelijkheid toe. Omdat ik daarvoor 2 normale lessen heb en me dan niet kan omkleden. 

Daar is helaas geen mogelijkheid toe. Omdat ik daarvoor 2 normale lessen heb en me dan niet kan omkleden. 

Heb je geen kleine 5 minuten om naar de wc te gaan etc?

Ben bang dat dat dan gaat opvallen. 

Ja, dan weet ik niet wat je kunt doen. Alle mogelijkheden heb ik aangegeven…

Maar succes, wie weet krijg je nog een andere tip.

Dankjewel. Zouden de jongens het kunnen zien dat ik vrouwen ondergoed aan heb? 

Dat durf ik niet te zeggen … De een kan het merken en de ander niet

 

Waaraan kun je het merken? 

De kleuren (mocht je felle dragen), print en vorm denk ik aangezien het niet op een boxer lijkt.

Hoe bedoel je vorm? 

damesonderbroek is te onderscheiden van mannen, omdat mannen onderbroek er anders uitziet (boxer).

Ik zat te denken, zou je niet een mannen onderbroek oer die van de dames aandoen. Ik denk dat je het dan niet ziet en dan zou je je gewoon kunnen omkleden

Groetjes,

Simply Me

Ik zat te denken, zou je niet een mannen onderbroek oer die van de dames aandoen. Ik denk dat je het dan niet ziet en dan zou je je gewoon kunnen omkleden

Slim!

 

Ik heb alleen nog maar vrouwen ondergoed, heb geen mannen ondergoed meer

Dan zul je dat moeten kopen. Of van een ander mannelijk gezinslid lenen.

Is het dan alsnog niet te zien dat ik damesondergoed draag? 

Hey,

Dat is denk ik voor ons lastig om te beoordelen. Je kan het beste het over elkaar passen en dan voor de spiegel kijken of je het ziet. Ik denk dat het wel meevalt. En ik weet niet hoe gedetailleerd mensen naar jou kijken tijdens het omkleden, maar ik denk dat het niet zo heel erg zou opvallen.

Succes,

Simply Me

Reageer