cijfers op school

• 10 June 2017
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hallo

ik heb mijn totaal eens berekent van wiskunde op school. ik kwam aan 60% wat helemaal niet voor mij is. ik haal normaal ongeveer 75%.
ik heb eens een super slechte opdracht gemaakt waarbij ik 41% behaalde. dat trok zeker mijn totaal naar beneden want ik berekende mijn totaal nog eens opnieuw zonder dat slecht cijfer en toen kwam ik aan 78%. ik durf niet te vragen aan mijn leerkracht om het opnieuw te maken. wat moet ik doen? ik wil niet dat mijn volledig totaal van mijn rapport slecht zal zijn.

4 reacties

Hoi,

Je topic staat onder het verkeerde subforum, hij kan beter onder School en Studie. Het is handig om je topic in het subforum wat het best bij jouw onderwerp past te plaatsen, dat houdt het hier overzichtelijk.

Ik snap je heel goed. Ik stond het hele jaar een 10 voor wiskunde. Totdat ik 1 'slecht' cijfer haalde, een 7. Ik baal daar echt enorm van en zit met hetzelfde probleem. Mijn docente gunt mij echt een 10 en we proberen eerst op allerlei andere manier die 7 weg te werken, zoals kijken of je ooit een keer een 10,2 ofzo hebt gehaald en die 0,2 optellen bij je slechtere cijfer.
Zonder mijn 7 stond ik nu een 9.7 en met de 7 een 9.2 dus dat is echt goed balen. Als het allemaal niet werkt, ga ik het wel vragen om het opnieuw te doen. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.

Gr. Pin
Hoi!

Ik snap dat het frustrerend is, maar jij, je docent en je ouders weten allemaal dat het door die taak is. Je kunt aan je docent vragen om op je rapport erbij te zetten dat het iets lagere cijfer door die taak kwam.

Je kunt vragen die taak opnieuw te maken, je kunt dat per mail of per brief doen.

Je hebt nog altijd geen onvoldoende, dus theoretisch gezien is er nog geen probleem, maar ik snap dat je niet tevreden bent.

Succes!
Groetjes
x
Blij dat er mensen hetzelfde hebben meegemaakt?
Reputatie 3
Badge +3
@Pin Goed opgemerkt, het topic is verplaatst voor een betere vindbaarheid.

groeten Claire
De Kindertelefoon

Reageer