Buitenlandse klas

  • 26 February 2018
  • 13 reacties
  • 487 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik zit in een klas en er zitten allemaal buitenlandse meisjes in. Ze schreeuwen de hele tijd en praten niet Nederlands. Hierdoor word ik afgeleid van mijn werk. Ik word er helemaal gek van. - Bericht aangepast door de Kindertelefoon -

Wat moet ik doen?

13 reacties

Ja ik heb hetzelfde... School leid er onder en ik word er helemaal gek van. - Bericht aangepast door de Kindertelefoon -
Misschien een idee om de ambassade van nederland een keer een mail te sturen?
Je kunt wel met je mentor erover praten.
Daarmee heb ik gepraat en mijn mentor is bang voor hun
Kan je dan niet naar teamleider/directeur gaan, die kunnen jou misschien in een andere klas plaatsen of die meiden van school sturen
Hoi!

Als je last hebt van het lawaai, bespreek je dit best met je mentor. Er kunnen voor jou naar opties gezocht worden om je concentratie te verbeteren.

Groetjes
x
Hii,

Mijn oplossing is misschien wel een beetje heftig, maar misschien kan je van school wisselen?
hoi,

ik ben absoluut niet racistisch, maar dit kan toch echt niet? In school moet je toch gewoon nederlands spreken? Ik hoop echt voor jou dat er snel iets aan gedaan wordt!!
Hoi,

Wat jammer dat je je niet kan concentreren in de lessen!
Maar iemands verblijfsvergunning laten intrekken is zoals mensen eerder al zeggen een plan die niet gaat werken en een beetje extreem.
Je kan naar je mentor gaan en overleggen hoe je meer concentratie zou kunnen krijgen in de lessen.
Bij mij op school mag je tijdens de les muziek luisteren, misschien zou dat je kunnen helpen?
Of op de gang zitten tijdens sommige lessen en daar je werk maken.

Wat ik me nog wel afvraag is waarom jij de enige bent die hier last van heeft? want dit lijkt mij heel vervelend en het lijkt mij ook dat dit invloed zou kunnen hebben op je cijfers.:?

Dit is extra maar misschien is het nog een idee om met hun te gaan praten.
( Engels?)
Ik denk dat die kinderen zich best zouden willen aanpassen maar dat ze door hun situatie er misschien moeite mee hebben.
Misschien hebben ze gewoon moeite met het werk en schreeuwen ze daarom..

Maarja succes met je concentreren!
Hier nog een link: https://nl.m.wikihow.com/Je-concentreren

Xx Maii
Is dit een grap ofzo? Ik snap dat het vervelend is maar kun je het iets aardiger verwoorden! - Bericht aangepast door de Kindertelefoon -

Reageer