Hoi.
Ik zit op dit moment op mavo2, maar ik blijf dus waarschijnlijk zitten. Mijn ouders vinden dat deze school slecht is, ik op de andere school veel verder kom en ik maar gewoon nieuwe vrienden moet maken daar. Ook willen ze kijken of het nog mogelijk is om een niveau lager te doen, maar dat wil ik ook echt niet. Ik wil gewoon op deze school blijven, hier is het vertrouwd, voel ik me veilig en voel ik me thuis. Ik heb dit ook aan me ouders verteld, maar ze willen er niks van horen en hebben ook gewoon mijn mentor gemaild zonder iets met mij te overleggen (in het mailtje hadden ze gezet dat ik het hiermee eens was wat dus echt totaal niet klopt) Wat moet ik doen? Ik weet het echt niet...
BELANGRIJK HELP ME AUB | Ouders sturen mij zomaar naar andere school
A
A
Hey,
Dat is heel vervelend ja... Ik zou om te beginnen met je mentor gaan praten en duidelijk maken dat jij het hier niet mee eens bent. Je mentor gaat er anders van uit dat jij het prima vindt en er helemaal geen probleem is. Misschien kan je een keer een gesprek hebben met je mentor en je ouders erbij, zodat je mentor jou kan steunen (natuurlijk nadat je met hem/haar gepraat hebt). Ouders reageren vaak rustiger als er een docent bij zit, dus ze zullen hopelijk beter naar je luisteren. Wie weet komen jullie er dan gezamenlijk uit.
Veel succes!
Groetjes, Eilan
Dat is heel vervelend ja... Ik zou om te beginnen met je mentor gaan praten en duidelijk maken dat jij het hier niet mee eens bent. Je mentor gaat er anders van uit dat jij het prima vindt en er helemaal geen probleem is. Misschien kan je een keer een gesprek hebben met je mentor en je ouders erbij, zodat je mentor jou kan steunen (natuurlijk nadat je met hem/haar gepraat hebt). Ouders reageren vaak rustiger als er een docent bij zit, dus ze zullen hopelijk beter naar je luisteren. Wie weet komen jullie er dan gezamenlijk uit.
Veel succes!
Groetjes, Eilan
A
Inderdaad wat Eilan zegt: Ouders zijn rustiger bij een docent, zorg dat je een gesprek krijgt met je mentor en je ouders, dan kunnen jullie er waarschijnlijk uit
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.