Autist blijft ons stalken
A
Hallo op mijn school is er een jongen die zware autisme heeft hij blijft ons de heletijd stalken en loopt zo dichtbij dat het bijna ze geslachts deel tegne onze konten aan komen hij komt bij ons staan uit het niets hij wilt ook niet weg gaan we probeerde op een nette toon te praten en op een agressieve manier zoals op k@nk3ren maar helpt ook niet hoe kunnen we oplossen zodat hij eindelijk van ons weg gaat want we willen niet met hem bevriend zijn
A
Je kan naar je metor gaan en als dat niet help zou ik de politie bellen het is gewoon een schaden dat hij zo doet
Ik hoop dat het je kan helpen anders mag je het hier onder zeten en proberen ik je verder te helpen
Veel succes en sterkte x
Vriendelijke groet,
GoQuinty
Ik hoop dat het je kan helpen anders mag je het hier onder zeten en proberen ik je verder te helpen
Veel succes en sterkte x
Vriendelijke groet,
GoQuinty
A
Hey,
De politie bellen vind ik wel een beetje te ver gaan.
Iemand die "zwaar autistisch" is, weet niet hoe hij of zij moet reageren op sociale situaties. Ik denk dat hij eigenlijk gewoon met jullie wil praten en erbij wil horen. Dus geef hem anders een kans en misschien valt hij best mee. Als jullie dit alsnog niet willen, dan zou je vriendelijk kunnen zeggen dat je dit liever niet wilt. Maar blijf vriendelijk en ga niet met kk schelden plz. Ik bedoel, die mensen hebben ook gevoelens.
Groetjes,
KpopLover
De politie bellen vind ik wel een beetje te ver gaan.
Iemand die "zwaar autistisch" is, weet niet hoe hij of zij moet reageren op sociale situaties. Ik denk dat hij eigenlijk gewoon met jullie wil praten en erbij wil horen. Dus geef hem anders een kans en misschien valt hij best mee. Als jullie dit alsnog niet willen, dan zou je vriendelijk kunnen zeggen dat je dit liever niet wilt. Maar blijf vriendelijk en ga niet met kk schelden plz. Ik bedoel, die mensen hebben ook gevoelens.
Groetjes,
KpopLover
A
Het is omdat niemand hem misschien wilt in zijn groep, dat hij bij jullie komt, en dat komt misschien door zijn autisme, maar niemand kijkt hoe hij echt is. Probeer met hem te praten, en misschien is hij wel vriendelijk
A
Ik zou het melden bij de jouw afdelingsleider (onderbouw of bovenbouw (of msischien wel 12 of 2e of 3e of 4e of 5e of 6e klas) hangt af van je school) Zij zullen het met de autist bespreken dit zal er wss ook meteen voor zorgen dat hij in een traject groep komt waar hij wordt geholpen en de pauzes kan verblijven. Ook wordt hij gewaarschuwd wanneer hij deze vorm van ''betasting'' vaker voorkomt zal hij of een training krijgen of een interne schorsing (wat betekent dat hij niet meer in de les is maar les krijgt van een leiding gevende)
Dit is beter voor de autist en voor jullie.
Dit is beter voor de autist en voor jullie.
A
Just4me. Jij kijkt te ver... Gewoon melden, hem laten waarschuwen en klaar. Gaat 'ie door? Dan pas onderneem je stappen zoals andere lessen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.