Vraag

Andere school

  • 22 January 2023
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik voel me de laatste tijd een beetje k*t..

Ik twijfel heel erg op ik naar een andere school wil. Mijn moeder wilt dat ik naar een andere school ga, dit is omdat de school waar ik nu op zit niet goed is.

De school waar ik nu zit is wel heel erg leuk, en ik heb hier hele goede vrienden die altijd voor me klaar staan.  Zulke vrienden die ik nu heb ga ik nooit meer ergens vinden.

Die andere school waar ik miss heen ga, daar kan ik aan mij toekomst werken, daarmee ga ik iets kunnen bereiken! Op die school ken ik wel al mensen, maar het zijn niet per se de soort mensen waar ik mee klik.

Ik weet het dus echt niet, en moet binnen 2 maanden kiezen. Ik lig hier ook echt heel erg vaak van wakker! :(

Als er iemand tips heeft, of een opmerking Please Helppp!

xxx- Sanna


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Tja, doe wat het beste voelt.

maar ik vraag me wel af wat jouw huidige school een slechte school maakt en wat maakt dat je daar niet aan je toekomst kunt werken?

Reputatie 3
Badge +1

@jaivy op de school waar ik nu zit, krijg ik gewoon niet de hulp die ik nodig heb. Bijvoorbeeld, ik vind het moeilijk om concentratie te houden, ik krijg hier geen hulp bij

Reputatie 7
Badge +19

Oke, ja dan moet je goed nagaan wat je het liefste hebt en wat voor jou het beste is.

Doe wat voor jou het beste is. Ik snap dat je je vrienden niet kwijt wil maar die willen ook het beste voor jou en als die echt goede vrienden zijn dan blijf je contact met ze houden. Je moet soms ook gwn aan je zelf denken.

 

Reageer