Ik ben een jongen die wel wilt afspreken met vrienden maar nie weet hoe.
Iemand tios? Thx
Afspreken met vrienden
A
A
*tips*
A
Heey,
Als ik het goed begrijp wil je met je vrienden afspreken , maar weet je niet hoe je ze moet vragen?
- Doe dingen die ze leuk vinden dan is er een grotere kans dat ze ja zeggen.
- Wees niet te opdringerig en geef hun ruimte om er over na te denken.
- Doe iets wat hun waarschijnlijk ook leuk vinden.
Als T toch moeilijk blijft om te doen kan je jezelf belonen als je het doet.
: ik ga mijn vrienden vragen te gaan bowlen met mij en dan krijg ik dat leuke shirt dat ik wilde!
Ook kan je dit doen met straffen, : Ik ga mijn vrienden vragen om mee te gaan bowlen, en anders krijg ik niet dat leuke shirt! ( maar wees niet the hard op jezelf he! )
- maak oogcontact : Ik heb ergens gelezen dat als je oogcontact maakt het meer serieus word genomen en beter binnenkomt.
- Teleurstelling : Kan je vriend niet? wees niet getreurd!!, je hebt het geprobeerd en dat is al heel knap, Maybe next time.
Xx Maii
Als ik het goed begrijp wil je met je vrienden afspreken , maar weet je niet hoe je ze moet vragen?
- Doe dingen die ze leuk vinden dan is er een grotere kans dat ze ja zeggen.
- Wees niet te opdringerig en geef hun ruimte om er over na te denken.
- Doe iets wat hun waarschijnlijk ook leuk vinden.
Als T toch moeilijk blijft om te doen kan je jezelf belonen als je het doet.
: ik ga mijn vrienden vragen te gaan bowlen met mij en dan krijg ik dat leuke shirt dat ik wilde!
Ook kan je dit doen met straffen, : Ik ga mijn vrienden vragen om mee te gaan bowlen, en anders krijg ik niet dat leuke shirt! ( maar wees niet the hard op jezelf he! )
- maak oogcontact : Ik heb ergens gelezen dat als je oogcontact maakt het meer serieus word genomen en beter binnenkomt.
- Teleurstelling : Kan je vriend niet? wees niet getreurd!!, je hebt het geprobeerd en dat is al heel knap, Maybe next time.
Xx Maii
A
vraag hun nummer en maak een whatsapp groepje aan met hun. klaar. of gewoon op school.
A
ik spreek gewoon af dat ik met 5man/4man naar sishalounge gaan van mn oom in rdam lmao
A
Thx voe de tips?
A
Je kan ook gwn zeggen van Heyy ik heb zin in pizza zullen we pizza halen?
A
app bijvoorbeeld; iemand zin om af te spreken, of zoiets, of vraag je vrienden als je ze ziet bijvoorbeeld; iemand zin om mee te gaan naar de bios, en als ze nee zeggen probeer het gwoon een andere dag of vraag wanneer ze wel kunnen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.