Vraag

Adhd op school

  • 27 December 2019
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Badge

hoi allemaal

 

ik ben nieuw hier en ik wil graag een paar dingen delen want ik weet zelf helemaal niet wat ik moet doen. ik ben  een 13 jarig meisje en ik zit in klas 3. dat komt omdat ik een groep heb overgeslagen. in de brugklas is er adhd bij mij vastgesteld, maar ik weet niet hoe ik daar mee moet omgaan en mensen op school ook niet. ik heb veel tuttige meisjes in de klas en de jongens willen niet met me omgaan. ik kan mijn energie er niet uit krijgen, want ik heb astma maar daar heb ik geen medicijnen voor dus als ik ren krijg ik bijna geen lucht meer. dat is erg onpraktisch. door mijn adhd ben ik erg impulsief en roekeloos en ik heb erge concentratie problemen. medicijnen werken niet en therapien ook niet. ik heb ze al verschillende keren geprobeerd. door  mijn roekeloosheid ben ik een soort gedragsstoornis aan het ontwikkelen en daarom heb ik al vaker gedoe gehad met politie enzo en dan vinden ze mij brutaal, maar dat ben ik niet want ik zeg gewoon wat ik denk. op school heb ik geen goede mentor of leraren en de vertrouwenspersoon is er niet. professionele hulp mag niet van mijn ouders en ik weet niet wat ik moet doen. ik heb niet echt een beste vriend ofzo en van die rustgevende sporten werken ook niet echt ofzo. 

kan iemand helpen?

alsjeblieft?


1 reactie

Hallo Femke2006 :)

Je kan er misschien over praten met iemand die je vertrouwd. Je kan ook bijvoorbeeld iets afspreken met je docenten erover.

-Dr8gon99

Reageer