Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

actualiteitentoets Maatschapijleer toets morgen!!!!!!!

• 3 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 411 Bekeken

Hooi! Ik ben heel gestrest ik wil natuurlijk dit jaar super goeie punten halen ik ben nu in de derde maar ik heb morgen een actualiteitentoets! We zitten nu in week 40. En ik weet niet wat ik moet bekijken en noteren voor de toets ik mket het belangrijke nieuws van afgelopen week bekijken en dan morgen toets pffff zoveel stress plz help me!!

Groetjes lisa ??

3 reacties

Hoi!

Ik ken het concept actualiteitstoets niet echt. Krijg je letterlijk een toets over de actualiteit?
Een paar belangrijke dingen zijn de Noord-Korea die een bom test, orkaan Irma en de schietpartij in las Vegas. Als je snel een samenvatting wilt die niet te ingewikkeld is, kun je even aan je ouders vragen wat er de afgelopen tijd gebeurd is in de wereld. Het weekendjournaal kan helpen? Waar ze even alles op een rijtje zetten? Of het kinderjournaal, daar leggen ze vast alles heel makkelijk uit.

Kun je misschien even uitleggen wat ik me moet voorstellen bij zo'n actualiteitstoets? Moet je een opstel schrijven, of zijn het echt vragen?

Alvast succes!

Groetjes
x
Ik krijg er vragen over ! 🙂 dat was het vragen iver het nieuws van afgelopen maand
Kinderjournaal dan? Klinkt misschien stom, maar daar geven ze een makkelijke samenvatting van wat er allemaal gebeurd is, en je krijgt ook wat achtergrondinformatie, dus is het niet erg dat je niet helemaal mee bent.

Reageer