Vraag

1.5 meter afstand - vragenlijst :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik ben benieuwd hoe iedereen met de 1.5 meter regel omgaat gezien ik op school vaak zie dat mensen zich NIETS aantrekken van de maatregelen. Ik ben benieuwd hoe die mensen hier op het forum het zien. (en waarom jij je juist wel aan de maatregel houd)

  1. Hoe oud ben jij?
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus?
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter?
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter?
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter.
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt.
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden?
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden?
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus.
  10. Wat denk je over de huidige regering?
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje? 

-TheMightySlayer <3


16 reacties

 

  1. Hoe oud ben jij? Ik ben 14 jaar oud, bijna 15.
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Het is een levensgevaarlijk virus dat veel levens kan kosten. Ik vrees ervoor en ik hoop dat ik geen Covid-19 krijg.
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? Absoluut!
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? Nee.
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. Omdat me moeder kwetsbaar is.
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt.
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden?  Het leven niet waard.
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden?
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Ja, me moeder.
  10. Wat denk je over de huidige regering? Prima.
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje?  Gewoon wachten tot corona voorbij is.
Reputatie 5
Badge +5

Hallo iedereen :)

Ik ben benieuwd hoe iedereen met de 1.5 meter regel omgaat gezien ik op school vaak zie dat mensen zich NIETS aantrekken van de maatregelen. Ik ben benieuwd hoe die mensen hier op het forum het zien. (en waarom jij je juist wel aan de maatregel houd)

  1. Hoe oud ben jij? 14
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? echt een rot virus
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? zeker weten
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? nee
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. omdat mijn opa op de ic heeft gelegen door corona
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt. ja zeker
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden? echt van die mensen waardoor we in lockdown zitten, ik kan me iriteren als de pest aan hun
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden? dit overkomt mij eigelijk nooit
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. ik ben zelf een risico groep… longklachten
  10. Wat denk je over de huidige regering? helmaal prima
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje? ik probeer het, maar soms lukt dat niet

-TheMightySlayer <3

 

Hee TheMightySlayer,

Je zal maar niet naar school mogen.. ik mag al een tijdje niet naar school en voorlopig zit dat er ook nog niet in. Eerst hadden we nog wat praktijklessen op school, maar dat gaat ook niet meer doen. Alles is online, daar is afstand houden niet zo moeilijk.

Voor de rest houd ik wel gewoon afstand en aan houd ik me ook aan de rest van de coronaregels.

Ik kom heel vaak met corona in aanmerking. Ik werk namelijk in het ziekenhuis en wegens mijn werk kom ik vaak in aanmerking met corona positieve of corona verdachte patiënten. Ondanks dat je compleet omgekleed in pak bent, zie ik corona wel als een bedreiging. Ik ben dankbaar voor het werk mag ik doen. Desondanks maak ik me wel regelmatig zorgen. Over de gezondheid van anderen en mezelf. Ondanks alle maatregelen die je treft kom je veel met corona in aanmerking en is de kans altijd aanwezig dat je ook besmet raakt.

In het ziekenhuis kom ik aanraking met kwetsbare mensen, maar ook in mijne eigen directe persoonlijke omgeving heb ik kwetsbare mensen.

Ik vind het zelf jammer en onbegrijpelijk dat mensen zich niet aan de regels houden. Ik zie elke dag hoe erg het is om corona te hebben en wat voor impact het heeft. En het gaat niet alleen om corona zelf, maar ook om de gevolgen. Mensen die in hun eentje overlijden, omdat er geen bezoek mag komen. Mensen die overlijden aan de gevolgen van corona. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die corona ontkennen en dat het een complottheorie zou zijn. Mensen die denken dat corona niet bestaat en dat ze het dus ook nooit zullen oplopen.

Ik irriteer me aan de mensen die geen mondkapje of het mondjekapje niet goed dragen. En dan vooral als ze zeggen: het is zo benauwd. Als je corona krijgt, dan heb je het pas benauwd. Benauwder dan in je mondkapje…

Ik hoop dat we met zn allen ons verstand erbij houden. En natuurlijk hoop ik ook dat het minder zal worden en er meer versoepeld word. Maar als er op deze manier met de maatregelen om gegaan wordt, zal dat er niet snel in zitten..

 

Groetjes,
Simply Me

 

​​​​​​​-Onnodige quotes verwijderd-

Ik ben het volledig met je eens. Me moeder heeft 16% kans op overlijden wanneer zij Corona krijgt dus hou ik op school ook altijd zeer strikt aan de 1.5 meter maar de rest houdt er zich niet aan.  Like, hoe moeilijk is het om afstand te houden om corona onder controle te krijgen. Ik zou zo graag willen dat we Corona onder controle krijgen maar als de mensen zich niet aan de maatregelen houden…

Het is een dodelijk virus wat we kunnen oplopen als we geen afstand houden. Maar helaas lijken de meeste het niet in te zien (omdat ze jong zijn en denken dat Corona toch weinig schade aanricht).. Diegene kunnen nog altijd kwetsbare mensen in hun nabije familie infecteren of andere kwetsbare mensen. En ook jongeren kunnen veel last krijgen van het virus.

Oh ja, en dat mondkapje. Uit onderzoek blijkt gewoon dat je zuurstofpercentage even hoog is met een mondkapje dan zonder mondkapje. Dus eigenlijk zit het gewoon tussen de oren dat ze het '’benauwd'’ hebben. 

-TheMightySlayer <3

 

#Staysafe :)

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

  1. Hoe oud ben jij? 13
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Nou het is heel kut maarja.
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? Over het algemeen wel
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? Weet ik niet, ga niet naar school.
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. ik doe het wel omdat ik geen corona wil krijgen en ik wil dat het virus gwn weg gaat.
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt. jazeker
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden? Erg jammer. De gevolgen kunnen namelijk groot zijn.
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden?  Dat is alleen maar goed!
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Ja sommige vrienden en ikzelf
  10. Wat denk je over de huidige regering? Ja ik weet niet zo goed tbh
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje nee ik houd geen 1,5 meter afstand met mijn relatie.
Reputatie 2
Badge +2

-Onnodige quotes verwijderd-

Hallo iedereen :)

Ik ben benieuwd hoe iedereen met de 1.5 meter regel omgaat gezien ik op school vaak zie dat mensen zich NIETS aantrekken van de maatregelen. Ik ben benieuwd hoe die mensen hier op het forum het zien. (en waarom jij je juist wel aan de maatregel houd) Ten eerste doe ik nu het verzoek: hou je gewoon aan de regels zodat er dadelijk minder besmettingen zijn en iedereen wel een leuke zomervakantie kan hebben.

  1. Hoe oud ben jij? 14
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Ik vind het vervelend, maar hou me toch gewoon aan de regels. Ik ben bang iemand te besmetten.
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? ja
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? nee
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. Het is gewoon een regel. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat iemand ziek wordt door dat ik hem heb besmet met corona.
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt. NVT
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden? Doordat deze mensen zich niet aan de regels houden, worden de 'goede’ mensen ervoor gestraft. Bovendien misschien duurt het daardoor wel langer.
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden? NVT
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Ja
  10. Wat denk je over de huidige regering?  Zij moeten blijven. 
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje?  NVT

-TheMightySlayer <3

​​Het is een dodelijk virus wat we kunnen oplopen als we geen afstand houden. Maar helaas lijken de meeste het niet in te zien (omdat ze jong zijn en denken dat Corona toch weinig schade aanricht)..

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het klopt dat het een dodelijk virus kan zijn. Maar ook als je wel afstand houd kan je nog steeds corona oplopen. Die afstand is voornamelijk om de kans van besmetting/verspreiding te verkleinen. In Nederland is het 1,5 meter, in een ander land is het bijvoorbeeld 1 of 2 meter.

Ondanks dat overal gezegd word dat ouderen kwetsbaar zijn, wat natuurlijk ook zo is, vind ik dat oudere mensen zich ook niet altijd goed aan de regels houden. Ik vind dat er soms teveel naar de houding van jongeren wordt gekeken en daar een oordeel over geveld. Terwijl de samenleving echt niet uit alleen maar jongeren bestaat.

Van kinderen (<12 jaar) wordt gezegd dat ze niet veel bijdragen aan de verspreiding van corona. Maar kinderen snotteren vaak en raken van alles aan. Dat is ook niet heel fris en zal niet ten goede komen.

Helaas zijn er veel mensen die denken dat corona weinig schade aanricht, helaas...

Oh ja, en dat mondkapje. Uit onderzoek blijkt gewoon dat je zuurstofpercentage even hoog is met een mondkapje dan zonder mondkapje. Dus eigenlijk zit het gewoon tussen de oren dat ze het '’benauwd'’ hebben.

 

 

Interessant onderzoek. Waar heb je dat vandaan? Kun je dat ergens terug vinden?

Ik kan me voorstellen dat mensen het idee hebben dat ze het benauwd hebben, heel fris en chill is het ook niet. Maar daar gaat het ook niet om.

Groetjes,
Simply Me

 

Hallo Simply Me :)

Mondkapjes zorgen niet voor zuurstoftekort.

-TheMightySlayer <3

Hallo iedereen :)

Ik ben benieuwd hoe iedereen met de 1.5 meter regel omgaat gezien ik op school vaak zie dat mensen zich NIETS aantrekken van de maatregelen. Ik ben benieuwd hoe die mensen hier op het forum het zien. (en waarom jij je juist wel aan de maatregel houd)

  1. Hoe oud ben jij? 14 
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Slecht
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? zeker wel 
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? Sommigen wel, sommigen niet 
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. Omdat ik wil dat corona zo snel mogelijk voorbij is, en om de andere mensen) zodat we zo snel weer terug kunnen naar normaal. En ik wil niet de schuld krijgen als andere mensen in mn omgeving het wel krijgen. 
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt. -
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden? Niet goed, omdat corona minder snel weg is, komen er meer besmettingen,  maar dat is hun eigen verantwoordelijkheid
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden? Ze hebben een heel goed punt 
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Ja
  10. Wat denk je over de huidige regering? Hou me niet zo bezig met de regering
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje? Ik heb geen relatie, Moeilijk te zeggen, denk t wel

-TheMightySlayer <3

#IkLaatMijVaccineren #IkHouMijAanDeCoronamaatregelen

  1. Hoe oud ben jij? 17
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Tja, het is niet echt iets om een mening over te hebben toch. Het is er, dat is een feit. Jammer dat sommige mensen daar anders over denken.
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? Over het algemeen wel, ik doe me best.
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? Nee. Soms lukt het gewoon niet, bijvoorbeeld in de klas waar de tafels wel op 1,5 meter staan maar er geen rekening wordt gehouden met een looppad enzo en natuurlijk zijn er ook gewoon leerlingen die er flinke schijt aan hebben.
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter.   1. Ik wil het virus niet mee naar huis nemen. M'n ouders vallen onder de risicocategorie en vooral mijn moeder is erg kwetsbaar, dus ik hoop niet dat ik hen besmet.   2. Ik wil dat dit gezeur zo snel mogelijk ophoudt.    3. Om anderen te beschermen.
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt.
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden?   Het zou te kort door de bocht zijn om te zeggen dat iedereen die zich er even niet aan houdt meteen een corona ontkenner, wappie of moordenaar is. Ik kan me goed voorstellen dat je er soms niet eens erg in hebt. Ik betrapte me er vorige week toen de scholen weer open gingen, ook op dat ik opeens te dicht bij m'n vrienden stond. Het gaat zo automatisch, je hebt elkaar een tijd niet gezien en je bent blij dat je eindelijk weer naar school mag, dan gaat het gewoon snel mis. Gelukkig went dit ook weer snel en ben je binnen no time weer super bewust van alle maatregelen. Het gebeurt gewoon wel eens dat het onbewust mis gaat maar alle mensen die gewoon schijt hebben aan alle maatregelen, kan je gerust asociaal en egoïstisch noemen. Ze leven compleet in hun eigen wereldje en weigeren het grotere plaatje te zien. Ze beseffen niet dat ze andere (kwetsbare) mensen echt doodziek kunnen maken en dat de crisis door hen alleen maar langer duurt. En dan gaat het gelukkig nog om een relatief kleine groep die gewoon overal schijt aan heeft. De meeste mensen doen gewoon hun best maar natuurlijk is niemand perfect en lukt er gewoon wel eens wat niet, dat kan gebeuren maar dat maakt je nog geen wappie. 
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden?
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Mijn ouders en opa & oma.
  10. Wat denk je over de huidige regering? Ik vind dat ze het over het algemeen prima doen hoor. Alleen betwijfel ik over het versoepelen (heropenen van de scholen) wel zo verstandig was. Besmettingen lopen nu toch wel weer gestaag op.
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje? Tja, hoewel we meer videobellen, spreken we nog regelmatig af. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat we altijd 1,5m afstand houden. We hebben het hier wel over gehad, ook wel met onze ouders of we elkaar nog konden zien. Gelukkig zijn onze gezinnen best voorzichtig en werken onze beide ouders thuis. Dus eigenlijk vormen we een ‘bubbel’. Maar het is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.

Hey,

 

Ik zal hem even invullen voor je. 

 

  1. Hoe oud ben jij? ik ben 16 jaartjes 
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus?ik heb er niet echt een mening over.
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? meestal hou ik me er wel aan, als het kan doe ik dat ook,maar soms is dat ook beetje moeilijk,  want voor werk kan het soms moeilijk worden en voor school soms ook , aangezien de gangen niet breed genoeg zijn, maar over het algemeen hou ik me er wel aan.
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter?nee, dat zeker niet, maar zoals ik al zei, soms word dat ook moeilijk kwa ruimte, maar als die ruimte er wel is, dan doen de meeste nog geen afstand houden.
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. ik hou me er (meestal) wel aan, omdat ik zelf op veel plekken kom en ook graag nog mensen wil kunnen spreken en ook de verantwoordelijkheid die ik heb op andere, voor familie en vrienden, maar ook vreemden, klanten en collega's.  Ik weet hoe het is om corona te hebben en ookal was het voor mij niet heel zwaar, dat kan voor anderen wel zijn.
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt.-
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden? ik vind het jammer en gewetenloos als je er geen goed geldig excuus voor hebt. Je brengt anderen in gevaar.
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden?
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus.ja, heel veel, nog een extra reden om me eraan te houden wat ik al doe
  10. Wat denk je over de huidige regering? daar doe ik geen uitspraak over aangezien ieder zijn eigen bevindingen heeft en ik me daar verder niet over ga mengen.
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje? voor sommige word het moeilijk denk ik en sommige niet. Maar zelf heb ik geen relatie. 

 

Hopelijk heb je hierbij je antworden.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Badge
  1. Hoe oud ben jij? 15
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Valt mee, gwn een stevige griep
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? Nee
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? Nee
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. Niet, omdat t meevalt en ik laat me mn vrijheid niet afpakken
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt. Dat kan ook bij een normale griep gebeuren, dus nee daar maak ik me geen zorgen om.
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden? Gwn normale mensen
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden? Rare mensen
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Ja, als t al zo erg is
  10. Wat denk je over de huidige regering? Slechte regering, maar kan nog erger
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje?  Nee tuurlijk niet

Hallo Legendddddd :)

Je kunt beter gewoon afstand houden van andere mensen. Het is geen stevige griep, door een griep raken de ziekenhuizen niet vol…

En ja, ik ben zo'n persoon die je dan aanspreekt op de afstandsregel. Mijn moeder heeft namelijk 16% kans om te overlijden eraan. Geen afstand houden is gewoon asociaal.

Ik geef je een tip, denk na over andere mensen, die wel doodgaan door het virus, en door geen afstand te houden duurt de lockdown langer!

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

Hallo iedereen :)

Ik ben benieuwd hoe iedereen met de 1.5 meter regel omgaat gezien ik op school vaak zie dat mensen zich NIETS aantrekken van de maatregelen. Ik ben benieuwd hoe die mensen hier op het forum het zien. (en waarom jij je juist wel aan de maatregel houd)

  1. Hoe oud ben jij? 12
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Slecht
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? Ja
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? Nee
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. Omdat ik mezelf en andere mensen niet in gevaar wil brengen
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt. Ja, daarom houd ik het wel
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden? Ik vind het jammer dat ze die keuze maken maar het is hun beslissing
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden? -
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Ja
  10. Wat denk je over de huidige regering? Slecht het is een grote zooi
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje? Nee maar het is online dus ik kan niet eens dichtbij@Julian12  Komen

-TheMightySlayer <3

 

Hallo iedereen :)

Ik ben benieuwd hoe iedereen met de 1.5 meter regel omgaat gezien ik op school vaak zie dat mensen zich NIETS aantrekken van de maatregelen. Ik ben benieuwd hoe die mensen hier op het forum het zien. (en waarom jij je juist wel aan de maatregel houd)

  1. Hoe oud ben jij? 14
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Waarom gaat je niet weg
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? Ja
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? Sommige
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. Ik wil niet anderen in gevaar brengen 
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt.
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden?
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden? Ja
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Ja mijn oma
  10. Wat denk je over de huidige regering?  Waarom is de vragen zo moeilijk???
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje?  Wat een moeilijk vraag 

-TheMightySlayer <3

 

Reputatie 5
Badge +5

Hallo iedereen :)

Ik ben benieuwd hoe iedereen met de 1.5 meter regel omgaat gezien ik op school vaak zie dat mensen zich NIETS aantrekken van de maatregelen. Ik ben benieuwd hoe die mensen hier op het forum het zien. (en waarom jij je juist wel aan de maatregel houd)

  1. Hoe oud ben jij? 15
  2. Hoe denk jij over het Coronavirus? Ik vind het nochal een rot virus
  3. Hou jij je aan de 1.5 meter? Nope
  4. Houden anderen op school zich aan de 1.5 meter? Nope
  5. Waarom hou jij wel of niet aan de 1.5 meter. Niet, omdat ik somige mensen gewoon veel omga en zi
  6. Als jij geen 1.5 meter houd van anderen, denk je daarbij aan het feit dat je mensen om het leven kunt leggen door geen afstand te houden of jouw familie kan doden doordat je het virus op hun overbrengt. Jazeker, its kinda killing me
  7.  Als jij je wel aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen die geen afstand houden? Meestal vind ik zulke mensen zwaar irritant
  8.  Als jij je niet aan de 1.5 meter regel houd, hoe denk je over de mensen als die tegen je zeggen dat je 1.5 meter afstand moet houden, die overal afstand bij houden, of andere dingen om afstand te houden? Ze staan in hun goed recht, alleen maar respect
  9. Heb je kwetsbare mensen in je omgeving voor het Covid-19 virus. Yep, ikzelf, moeder en vriendin onderandere
  10. Wat denk je over de huidige regering? Geen mening
  11. Hoe denk je over relaties tijdens Covid-19 en als je een relatie hebt: houd jij 1.5 meter afstand van je vriendje/vriendinnetje?  Nooowaayy, mis haar dan teveel

-TheMightySlayer <3

 

Reageer