zwanger en nichtje ook zwanger

• Anonymous
  • 0 reacties
vandaag kreeg ik een sms-je van me nichtje dat ze ook zwanger was.ik schrok me helemaal dood en dacht echt van heb je een vriend of...want ik dacht dat ze geen vriend had, maar het bleek dus dat ze al 5jaar een vriend had.ik had hem ook nooit gezien. Maar ze kwamen vandaag gezellig langs.echt super leuke dag gehad.Maar ik schrok wel even toen ik het sms-je las dat ze zwanger is.Hebben flink gepraat over hoe mijn zwangerschap.

26 reacties

Wat moeten wij hiermee? Ik snap niet zo waarom je dit post.. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png
ik denk dat ze het gewoon even kwijt moest.

soms is het prettig om dan van je af te schrijven.

ik vind het leuk voor je dat jullie het zo gezellig hadden en een fijne dag hebben gehad.

misschien nog eens doen?

denk dat het jullie beide wel goed zal doen 😉
Ben je 14 jaar en zwanger?
ja, ik ben 14
ja, ik ben 14

Ben wel benieuwd hoe je het vind om zwanger te zijn? Hoe ga je dit allemaal doen? Gaan ontzettend veel vragen opeens door mijn hoofd heen.

Liefsx
uhm ja wel zwaar. Ik heb natuurlijk me school, en ik heb het ook niet zo makkelijk allemaal.
maar ik ge er gewoon van genieten, en er voor knokken.
Ben al gestopt met roken en met drank drinken.
Ik zelf ben nu weer terug bij de vader (het was even uit)
En ja hij komt bij mij inwonen en gaan we er samen voor zorgen.
Knap hoor.. petje af. Welke opleiding doe je nu dan? En hoe ver ben je zwanger?
ik zit nog in de 3e van het voortgezetonderwijs de richting zorg en welzijn.
ik ben nu ruim 5maanden.
dus al over te helft
Jeetje! Ik zit zelf in de 3de momenteel.. volgend jaar 4de klas en dan eindelijk verlost maar moet er even niet aan denken. Hoe ga je dit in godsnaam volgend jaar doen? Je hebt toch totaal geen tijd om te leren? Pff.. de hele zomervakantie met een dikke toet toet zwaar hoor! Petje af weer.. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png
ja, het is nu al vermoeiend hoor met zo buikje, ik zelf ben best mager en dan opeens zo'n dikke buik is wennen.
uhm ja me schoonmoeder die wil oppassen dus dat is wel fijn.
En tja met leren word het wel moeilijk vooral de exame.
maar ik ga gewoon me best doen. Ik zelf ben een nacht mens dus dan maar leren
ja, het is nu al vermoeiend hoor met zo buikje, ik zelf ben best mager en dan opeens zo'n dikke buik is wennen.
uhm ja me schoonmoeder die wil oppassen dus dat is wel fijn.
En tja met leren word het wel moeilijk vooral de exame.
maar ik ga gewoon me best doen. Ik zelf ben een nacht mens dus dan maar leren

Och kind 's nachts leren? Dat is toch geen doen! Dat hou je echt niet vol hoor.. hoe zijn jou cijfers?
Ik heb respect voor je, mijn moeder was 18 toen ze zwanger werd van mijn broer... Zij had het toen ook niet makkelijk, en jij bent ook nog eens 4 jaar jonger.
Succes!! X
Doe ik nu ook vaak hoor,
verslagen en werkstukken snachts maken.
Maar ben laatste tijd al steeds moeier merk ik.
En slaap echt vroeg soms.
Wat vinden je ouders er eigenlijk van??
Kleinemeis, je moet niet de dag een nacht van maken en de nacht een dag.. zo haal je het hele patroon weg! Echt ontzettend slecht voor je kind + jezelf, je maakt jezelf helemaal kapot. Als je niet oppast..
me vader die was wel even boos, maar hij accepteerd het nu wel gelukkig.
Me moeder kan het allemaal helaas niet meer meemaken want zij is een jaar geleden overleden
Dat klopt, maar ik ben een nachtmens. overdag ga ik meestal naar school en daarna me bed in want dan ben ik gewoon helemaal brak.
En dan ga ik savonds aan me huiswerk.
maar ik ga me bedje in.
Als jullie gezellig nog willen praten
*e-mailadres verwijderd, het is niet toegestaan om contactgegevens op het Kindertelefoon forum te plaatsen*
maar ik ga me bedje in.
Als jullie gezellig nog willen praten
*e-mailadres verwijderd, het is niet toegestaan om contactgegevens op het Kindertelefoon forum te plaatsen*

Verboden om hier je emailadres te plaatsen, lees de regels is.. Omdat je zwanger bent heb je niet het recht om hier je emailadres te plaatsen hoor.
Oei dat is ook erg... Truste
hoe oud is je nichtje dan eigenlijk? gezien ze denk ik jonger is dan jij - dat denk ik door de -je... correct me if i'm wrong! - en jij bent zelf pas 14 jaar...
iig veel succes voor jullie beiden!
Het is gewoon weer een verhaal wat niet waar is.. geloof hier echt niks van http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png

100STE REACTIE!
@chantalie: Misschien is dit wel niet waar maar stel het is wel zo, hoe zal dat meisje zich nu dan niet vinden? Trouwens het zou best erg zijn als je dit verzind alleen maar voor de aandacht dat slaat nergens op, dus denk wel dat er iets van klopt..Byeexx

@kleinemeis: Respect voor je, suc6 ermee.
Het is gewoon weer een verhaal wat niet waar is.. geloof hier echt niks van http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png

100STE REACTIE!

Hahahaha XD...
Gohhh, kom je nu pas achter... Was je het gisteren dan aan het meespelen ofzo??
als het een echt verhaal is heb ik respect voor je

...maar je zegt dat je 14 bent en op je profiel ben je 17....?!

Reageer