Vraag

zoenen\?

  • 26 May 2021
  • 8 reacties
  • 290 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyy 

mij ben een meisje van 14 en ben nog niet ontgroend soms begint ik te twijfelen of dit normaal is!? Ik hoor vaak van andere meisjes dat ze al gezoend hebben of zelfs meer. Ik heb zelf eigenlijk 0 contact met jongens zelfs niet als vrienden, ook met dit zit ik te twijfelen of het normaal is?! Ik heb het gevoel dat jongens alleen maar vervelend kunnen doen en niet gewoon normaal aardig zijn. Someone proof me wrong!

(ik ben zelf ook gewoon echt een bange schijterd dus misschien ligt het daaraan) :))


Groetjes van je weet niet wie

 


8 reacties

Hey, ja dat soort dingen hoor je wel vaker en sommige meisjes zoenen ook al eerder, maar het is echt niet gek hoor dat jij dat nog niet gedaan hebt.De een begint later dan de ander en dat is helemaal prima, don’t worry.

Wat betreft het vervelend doen: je komt vanzelf wel iemand tegen en ik ben van mening dat we lang niet allemaal vervelend zijn ;)

Succes!

Badge +2

Ik ben jongen van 15 en ik ben nog niet ontgroend, ik ben niet eens lelijk ofz. Ik denk dat het best normaal is,. 

Heyy

 

Het is niet raar dat je nog bent ontgroend hoor. Er zijn genoeg jongeren van jouw leeftijd die ook nog nooit hebben gezoend etc. De een begint inderdaad later dan de ander zoals hierboven ook word gezegd.

 

En het stukje van de jongens en het vervelend doen. Ik snap dat je denkt dat iedere jongen vervelend doet, maar ook dat is echt niet zo hoor. Je vind nog wel iemand denk ik!

 

 

 

Groetjes van mij.

Hallo @Rosa06,

 

Het is niet raar wat je zegt. Het klinkt alsof je groepsdruk ervaart: je wil erg graag bij horen en hebt nu het gevoel dat je raar bent, omdat jij iets nog niet hebt gedaan wat anderen wel hebben gedaan. 

 

Ik kan je vertellen: ik heb ook nooit gezoend. Ik denk er eerlijk gezegd niet eens over na terwijl ik wel iemand leuk vind. Nou ja, ben je dan raar…? Nee, je bent er hooguit misschien niet klaar voor. Is dat erg? Niet zolang jij je grens kan aangeven. Kan je dat? Dan ben je naast dat iedereen op zichzelf al uniek en dus bijzonder is nu extra bijzonder, want het is voor velen heel lastig om een grens duidelijk aan te geven. 

 

Bovendien, nu kunnen veel meisjes in jouw omgeving zeggen dat ze hebben gezoend, maar als jij wacht op degene die jij echt leuk vindt, kun jij zeggen: “Mijn eerste zoen was met iemand die ik echt heel leuk vond.” Dan sta je gelijk boven iedereen. 

 

Hopelijk heb je er iets aan. Ik heb je andere topics gelezen en die zal ik later vanavond ook beantwoorden. 

 

Groetjes,

 

HelpendeHand01

Reputatie 3
Badge +3

Hey meid, 

allereerst is het helemaal niet gek dat je nog niet gezoend hebt, bij ons uit de klas heeft nog niemand gezoend ofz en ik ken maar weinig meiden van 14 die dat wel al gedaan hebben. T boeit niet dat je nog niet gezoend hebt en je moet je echt niks van anderen aantrekken hoor.  Ieder zn eigen tempo met de goeie persoon.

gr ranger13 

Badge

Hee , het is hartstikke normaal ik ben ook 14 en ook pas een paar maanden geleden ontgroend het ligt er gewoon aan de persoon en het moment maar het komt echt wel ik  heb genoeg vriendinnen van 16 die ook nog niet ontgroend zijn

Reputatie 3
Badge +2

Beetje laat, maar

Het is opzich niet raar dat je nog niks hebt gedaan op 14 jarigge leeftijd, maar ik snap dat het wel zo kan overkomen als alle andere dat wel hebben. En over dat jongens niet aardig kunnen doen ligt gewoon aan de jongens uit je omgeving (op mijn basisschool werd ik door jongens altijd uitgescholden voor kanker homo, kut homo, lesbie en noem het zo maar op, terwijl ik nu in een klas zit met aardige jongens), ook is er een grote kans dat het gedrag dat je iritant vind aan jongens veroorzaakt word door stoerdoenerij (bij sommige jongens stopt dit uiteindelijk en de andere worden hangjongeren, pestkoppen of iets soortgelijks)

Badge

Hey 

ik ben 15 en ik ben ook niet ontgroend en ik vind dat dat ook niet hoeft.. ik heb het wel is soort van geprobeerd maar ik vond het vies en ben gelijk gestopt, misschien dat ik het daarom niet nodig vind. 
Maar maak geen overhaaste beslissingen om dingen te doen omdat je denkt dat je laat ermee bent.. want ik heb ook dingen gedaan waar ik nu heel veel spijt van heb! 
 

Alles komt op z’n tijd :)) 

Reageer