Vraag

zoenen, nog groen..

  • 4 February 2021
  • 27 reacties
  • 589 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

is het raar dat ik bijna 14 word en nog nooit heb gezoend? al mijn vriendinnen hebben het ook nog nooit gedaan? zijn jullie nog groen


27 reacties

Dat is helemaal niet raar! Ik ben net 15 en ik heb ook nog nooit gezoend. Ik heb wel twee vriendinnen gehad, maar dat was in groep 4/5 😅 (niet tegelijk natuurlijk).  Ooit kom je wel iemand tegen met wie je kan zoenen. Find the right one.

Reputatie 3
Badge +1

 @ItzzJustme ben wel opgelucht nu! maar heb je twee vriendinnen gehad? hoe wist je toen al dat je lesbische was?

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb ook nog nooit een relatie gehad of iemand gezoend, nou in ieder geval niet op de mond, de een vroeger dan de ander....

Reputatie 1
Badge +1

Bij iedereen is t anders,

Ik ben 13 (in april 14) en ben gezoend  tegen mijn wil in door mijn toen vriend

Ranzig was t 

Maar ik heb een relatie in de basisschool gehad en toen zoenden we niet 

Heel erg normaal als je nog niet gezoend heb

Ik vind zoizo het idee van iemands tong in je mond onprettig, maar dat komt gwn omdat ik ik ben.

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb vriendinnen die op hun negende al ontgroend waren en sommige van 17 die nog groen zijn, zoals ik al zei het is bij iedereen anders en echt niet erg als je nog groen bent, je hebt heel je leven nog haast het niet anders belandt je wel in een lastige situatie waar je achteraf spijt van krijgt. Geloof me ik ken het

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben we gewoon ontgroend, maar het is helemaal niet raar dat je nog groen bent iedereen doet het op ze eigen tempo en het blijft jou lichaam dus jou keuzes :)  En daarbij je moet niet zomaar met iemand zoenen het moet wel gewoon met je vriend of vrindin maar dat is mijn mening en ik weet zeker dat het nog wel komt.

Reputatie 3
Badge +1

heel erg bedankt allemaal ik ben nu een stuk opgeluchter dat ik niet de enige ben! en dat het normaal is super lief !!! :hugging:

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

Ik ben bijna 14 en ik heb ook nog nooit gezoend al zou ik dat zoooo graag willen. Heb 1 keertje bij flesje draaien bij mijn beste jongens vriend een kusje gegeven op de mond maar dat duurde maar een seconde. 

Tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

 

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

ik zou het ookk zoooo graag willen omg! 

ik heb nog nooit iemand op de mond gekust:(

Hi, 

Dat is absoluut niet raar. Heel veel mensen hebben nog niet gezoend op jouw leeftijd, je geeft bijvoorbeeld ook al aan dat jouw vriendinnen t ook nog nooit hebben gedaan. Dus je bent zeker niet de enige.  
Ik snap dat je je misschien afvraagt of  het raar is dat je het nog niet heeft gedaan etc maar die zorgen zijn echt nergens voor nodig! Voor je beeld: in mijn klas zitten 16 en 17-jarigen en ik geloof dat 1/3 ofzo van mijn klasgenoten nog nooit heeft gezoend dus no worries. Het komt wanneer t komt. 

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

 

TYYYYY ECHT FIJN DAT JE EVEN TIJD NEEMT OM ME GERUST TE STELLEN

Hallo purpleflower :)

Niet raar hoor, en er zit een voordeel aan (minder kans om besmet te worden met Corona) 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

Helaas ben ik sws nog opzoek naar een vriendin laatstaan zoenen :(

De groeten

Reputatie 3
Badge +1

@thisboy2007 


HAHAHA hoe bedoel je ben jij ook nog groen

Reputatie 2
Badge +1

 @ItzzJustme ben wel opgelucht nu! maar heb je twee vriendinnen gehad? hoe wist je toen al dat je lesbische was?

Vgm is ItzzJustme een jongen, dat kan je zien als jr op zijn acc klikt. Het is trouwens niet een probleem, de meeste mensen hebben dat nog nooit gedaan op hun 14e

dat is natuurlijk helemaal niet raar, want iedereen doet het om zijn eigen tempo

Reputatie 3
Badge +1

ly you all !

Reputatie 1
Badge

ik ben 14 en heb ook nog nooit gezoend

 

(ik ben niet zo’n persoon die er van houd maar dat zullen er wel meerdere zijn)

Reputatie 3
Badge +1

ik ben 14 en heb ook nog nooit gezoend

 

(ik ben niet zo’n persoon die er van houd maar dat zullen er wel meerdere zijn)

als je het nog nooit hebt gedaan hoe weet je dan dat je er niet van houd?  :wink:

Reputatie 1
Badge

Vroeg kreeg ik altijd nachtzoenen en dat vond ik heel vies (nu nog steeds)  

Reputatie 3
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

HAHAHA die reactie vind ik de leukste van allemaal ik snap dat je dat een vervelende ervaring vind maar treur niet misschien kom je ooit een leuk meisje tegen met wie  je het wilt doen en dat je het wel fijn vind. Hopelijk vergeet je die traumatische ervaring snel dan! Bedankt dat je me een lach op me gezicht hebt bezorgt dat waardeer ik. :kissing_smiling_eyes::rofl:

Ach dat is echt totaal niet gek!! Ik ben bijna 16 En heb überhaupt nog nooit een relatie ofzo gehad.. En dat is ook niet erg. Al zou ik het wel graag willen haha :D 

In mijn klas zijn er al bijna 5 mensen (waarvan ik het weet) ontmaagd en dat geeft me ook echt enorme stress... het lijkt alsof iedereen om mij heen verder gaat en ik nog niet eens begonnen ben.. Maarja, iedereen op zijn tijd toch? Komt vast wel...

Reputatie 3
Badge +1

Ach dat is echt totaal niet gek!! Ik ben bijna 16 En heb überhaupt nog nooit een relatie ofzo gehad.. En dat is ook niet erg. Al zou ik het wel graag willen haha :D 

In mijn klas zijn er al bijna 5 mensen (waarvan ik het weet) ontmaagd en dat geeft me ook echt enorme stress... het lijkt alsof iedereen om mij heen verder gaat en ik nog niet eens begonnen ben.. Maarja, iedereen op zijn tijd toch? Komt vast wel...

IK BEGRIJP JE HELEMAAL EN DAT HET STRESS GEEFT OOK!!

maar zoals je zei iedereen op zijn tijd jij komt ook aan de buurt!

je bent vast geweldig dus wacht op een geweldig iemand!

-Onnodige quotes verwijderd-

Haha thanks!! <3 

Ik wacht ook eerlijk gezegd wat langer op een leuk persoon, dan nu al met alles beginnen met de eerste de beste die wel iets met je wilt! 

Badge

tabon yemek speel gewoon doen durf en de waaheid ez victory royale

Reageer